פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב חדש בעל בעיות חוזרות ונשנות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת החייל ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשבוע לאחר שקבלתי המחשב לחזקתי, החלו בעיות חוזרות ונשנות :
א. הופעה של מסכים כחולים ונפילת המערכת
ב. בעיות התחממות - תוכנת עזר מדדה 70 מע' באיתחול
ג. כרטיס רשת סטנדרטי לא זוהה ע"י המערכת (זוהה בכל מחשב אחר שנבדק)
ד. המחשב נכבה "מעצמו" - ללא סיבה נראית לעין במהלך העבודה
ה. המערכת קופאת בעליה, בזמן איתחול החומרה (עוד לפני עליית מע ההפעלה)

בממוצע - על כל 10 התקשרויות למענה שירות הלקוחות רק אחת נענית.
כאשר נענית נמסר לי שיחזרו אלי ולא חוזרים.
לבסוף תפסתי מוקדן שהציע להחליף לי את הזיכרון. הבעיות לעומת זאת נותרו בעינן גם לאחר החלפתו.
אני סטודנט שזקוק למחשב על בסיס קבוע.
ההתנהלות מול החברה (ברוב המקרים מול המענה הקולי) מעלה תיסכולים וכעס רב, וזאת בנוסף לשעות מרובות שירדו לטימיון לאחר שמחשב קורס באמצע כתיבת עבודות והחומר נהרס.
כספי, ביזבוז זמן סוג הנזק :
החלפה למערכת יציבה ורובסטית/ החזרת העלות ששולמה על המערכת בתוספת פיצוי כספי פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר שקד - מנהל מערך ש שם ותפקיד:
כאשר פנה הלקוח לחברה - נמסר לו שעליו להגיע עם מחשבו למעבדות החברה לצורך טיפול אולם הוא סירב.

מובן, כי על מנת שיתאפשר לחברה ליתן שירות ללקוח עליו לשתף פעולה ולכל הפחות להעמיד המחשב לרשות החברה כדי לבודקו ולהעניק השירות.
תגובה:
שוחחתי עם הלקוח והזמנתי אותו פעם נוספת לחברה לצורך קבלת השירות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה