פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרך יסוריים בביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' הארד 7 ת"א כתובת:
רמת החייל ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן תיאור המקרה שלי:
הזמנת מחשב מס'7834 מנציג שירות של זד מחשבים בשם סלבה.
ב-20/3/07 ביצעתי הזמנה טלפונית של מחשב מחנות "זד מחשבים".
ביטלתי את ההזמנה ב-22/3/07 ,הביטול נעשה בפקס והן טלפונית בהעתק לחברת האשראי שלי.כמובן שלא קיבלתי שום מחשב.
במהלך המעקב שלי התברר ש"זד מחשבים" לא שלחה הוראת ביטול לחברת האשראי. שוב שלחתי פקס ב-10/4/07 ובו דרישה לבטל את העיסקה.
אבל לצערי לא הפקסים ולא הטלפוניים עזרו והתוצאה הסופית היא שחשבוני חוייב על מוצר שלא קיבלתי. (קייימתי גם מספר שיחות טלפון קשות עם מנהל שירות לקוחות בשם עמיר).
חברת המחשבים מעבירה אותי בדרך יסוריים(טלפוניים,פקסים זמן אבוד וכ').
נתקלתי ביחס מחפיר אטימות וזילזול מצד אנשי החברה-אני מציע להם לקחת קורס ביחסי אנוש ושירות לקחות.
חברת"זד מחשבים" עברה על חוק הגנת הצרכן :
עיסקה במסמך חסר יש אפשרות לבטלה תוך 14 יום ,כרוך בדמי ביטול של 5% או 100 ש"ח הנמוך מבינהם.




עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כספי או הגשת תביעה משפטית. פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה