תיקונים שאורכים זמן רב, ואי-קיום שירות לקוחות. |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני 9 ימים מסרתי את המחשב לתיקון (10 חודשים לאחר שנקנה), ונאמר לי כי הבעיה היא בלוח האם. מאז, לא שמעתי מהחברה. התקשרתי ודיברתי עם מספר אנשים, כאשר כל פעם הובטח לי כ יחזרו אליי עם התשובה לגבי מתי לצפות למחשב עוד באותו היום - לא שמעתי מהחברה אפילו פעם אחת. לאחר שהגעתי למקום , ודיברתי אישית עם ניסים (מנהל המקום), הובטח לי שוב שהמחשב בדרך, ועוד באותו היום יעדכנו אותי לגבי מה קורה. כמובן שמאז- שום דבר לא השתנה.
בקיצור - שירות לקוחות , זה בטוח לא הצד החזק של זד מחשבים. לא ממליץ לאף אחד.
|
כספי, עודמת נפש |
סוג הנזק : |
התיחסות מהחברה, וכן תיקון מחשב בזמן סביר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|