פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקונים שאורכים זמן רב, ואי-קיום שירות לקוחות. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 9 ימים מסרתי את המחשב לתיקון (10 חודשים לאחר שנקנה), ונאמר לי כי הבעיה היא בלוח האם. מאז, לא שמעתי מהחברה. התקשרתי ודיברתי עם מספר אנשים, כאשר כל פעם הובטח לי כ יחזרו אליי עם התשובה לגבי מתי לצפות למחשב עוד באותו היום - לא שמעתי מהחברה אפילו פעם אחת. לאחר שהגעתי למקום , ודיברתי אישית עם ניסים (מנהל המקום), הובטח לי שוב שהמחשב בדרך, ועוד באותו היום יעדכנו אותי לגבי מה קורה. כמובן שמאז- שום דבר לא השתנה.
בקיצור - שירות לקוחות , זה בטוח לא הצד החזק של זד מחשבים. לא ממליץ לאף אחד.
כספי, עודמת נפש סוג הנזק :
התיחסות מהחברה, וכן תיקון מחשב בזמן סביר. פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים - מנהל שירות לקו שם ותפקיד:
מדובר בלוח באחריות היבואן. הלוח התקול נשלח ליבואן להחלפה ואנו מצפים לקבל לוח חלופי חדש. תגובה:
עם קבלת לוח תואם חדש במעבדות החברה יותרן ויימסר המחשב ללקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה