מוצר לקוי ,אי מתן שירות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הארד7 תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מחשב לפני כ4.5 חודשים שבועיים לאחר קבלתו החלו הבעיות,נפילת המחשב
הקפאת המסך טרם עליית תוכנת הפעלה,הארד דיסק במחשב הוחלף היות ולא היה תקין,זיכרון המחשב לא היה תקין. מרגע הרכישה ועד היום המחשב הגיע לזד כ4 פעמים לתיקונים שונים. ועתה זו הפעם החמישית שאנו פונים לתיקון בעיה .המחשב רק בין 4.5 חודשים.כאשר ביקשתי לשוחח עם המנהל או עם הבעלים נאמר לי שהנ'ל לא נימצאים ויחזרו אליי. מיותר לציין שטרם חזרו .שירות שגובל בזילזול רב בלקוח .
|
כספי ,בזבוב זמן |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף-לא מעונינת במחשב!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|