|
|
|
|
|
|
אי ביטול עסקה לאחר החזרת מוצר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קנינו מחשב שפורסם בידיעות אחרונות. הלכנו לאספו בסניף לאחר כמה ימים. המחשב כבר עשה בעיות עם תחילת ההפעלתו . כרטיס המסך במפרט לא היה הכרטיס בפועל, הוא היה של חברה אחרת , פחות איכותית.
לאחר חוסר מענה טלפוני מוחלט (אפילו כשביקרנו בסניף התקשרנו כדי לראות מי עונה לטלפונים - במשרד הטלפון שלהם מצלצל נונסטופ והם פשוט מתעלמים ) , התחלנו לפחד שלא תהיה אחריות למחשב ברגע שתהיה תקלה והחלטנו להחזירו. הובטח זיכוי אחרי 14 יום וזה לא קרה. אנחנו ברגע זה מתכוננים לתבוע אם לא יוחזר הכסף מיידית. ח ו צ פ ה !!! ועכשיו אנחנו רואים שאנחנו ממש לא הראשונים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול העסקה והחזרת תשלום ראשון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
זד מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|