פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות דומות חוזרות ושירות לקוי ביותר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
23/11/2009


לכבוד חברת זד מערכת מחשב (י.ב.) בע"מ
הארד 7 רמת החייל, תל אביב.


מר אלון פנחס – מנהל פעיל

א.נ. מבלי לפגוע בזכויות
מבלי להכיר באחריות



הנדון : קבלת מחשב שלא ניתן להשתמש בו, יחס לא שירותי, לא אמין, מזלזל ופוגע



1. ב- 10/8/2009 רכשנו מכם מחשב בהתאם לפרסום בידיעות אחרונות ועיון באתר האינטרנט של החברה.
2. בחודש ספטמבר ניגשנו אליכם לראשונה לאחר שגילינו כי אין אפשרות להיכנס לאינטרנט למרות שכל ההגדרות מבחינת ספק האינטרנט היו תקינות. העברנו אליכם את המחשב על ידי חמי המתגורר בתל אביב, עדכנתם אותנו כי היה חסר דרייבר בדיסק של הדרייברים. העניין תוקן.
3. יצוין, כי אנו גרים באריאל שנינו אנשים עובדים והגעה למעבדה גוזלת מאיתנו זמן רב ומשאבים כלכליים כגון דלק, ימי עבודה וכדומה.
4. בחודש אוקטובר 20/10/09 העברנו אליכם את המחשב שוב לאחר שנכבה פתאום במהלך השימוש בו וכל פעם שניסינו להדליקו הוא לא נדלק ושמענו צפצופים קטועים החוזרים על עצמם, להדיוט שאינו מבין במחשבים הקולות נשמעים מפחידים למדי.
5. לאחר בדיקה ראשונית של המחשב טענתם כי הכל תקין.
6. דרשנו כי תשאירו את המחשב אצלכם לבדיקה נוספת מאחר ולא רצינו לקבל אלינו מחשב "מצפצף" לא ניתן להשתמש בו וכן זמנינו יקר ויש לנו עיסוקים רבים אחרים מלבד טיולים וביקורים חוזרים ונשנים בחברת זד מחשבים.
7. הואלתם והשארתם את המחשב אצלכם והבטחתם לחזור אלינו לעדכון במה דברים אמורים.
8. אף אחד לא חזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9. ניסינו להשיגכם דבר שהתגלה כקשה יותר מחציית ים סוף וכוונתי כי אין כל מענה אצלכם בחברה במשך שעות. במענה הקולי שלכם יש מספר שלוחות לא היה כל מענה בשלוחות השונות וכאשר כבר הצלחתי להשיג מענה עונה כל פעם אותו בחור שם עמיר אינו נותן תשובות , מעביר את השיחות לאנשים אחרים וכמובן כל מה ששמענו על הקו, זה צליל חיוג ומענה קולי ללא מענה אנושי, לאחר נסיונות חוזרים הגעתנו שוב לאותו עמיר שאינו מוכן להזדהות בשם מלא ומגדיר עצמו " אני הכל בחברה אני איש מכירות, אני הייתי טכנאי ועכשיו אני גם מנהל שירות הלקוחות" בכל שיחה פתר אותנו ב"תגיעו לכאן תקבלו שירות".
10. ב-22/10/09 הצלחנו להשיג את החברה ומי שענה הינו עמיר וטען שלא מצאו שום תקלה במחשב, טענו כי המחשב מצפצף אמר או קיי החלפנו מאוורר אמרנו טוב ביקשנו הבטחה כי התקלה לא תחזור, לטענתו כל דבר שקורה תגיעו לכאן מה שתגידו שלא תקין נחליף לכם.
עמיר נתן לנו מספר טלפון נייד טען שהוא זמין למעט כשהוא נפגש עם לקוחות או עסוק.
11. ביום חמישי בשבוע שעבר 29/10/09 שבוע בלבד לאחר "החלפת המאוורר" כביכול שוב כבה המחשב כמחצית השעה לאחר הדלקתו ובנסיון נוסף להדליקו החלו לצפצף הצפצופים האמורים שוב, אותם צפצופים שלכאורה נפתרו בהחלפת המאוורר שבוע קודם
12. ביום חמישי לאחר נסיונות חוזרים לא הצלחתי להשיג את חברת זד מחשבים .

13. ביום שישי התקשרתי לחברתכם ללא הצלחה ולאחר מכן ניסיתי בנייד האמור אכן עמיר ענה. פרטתי בפניו כי התקלה חזרה על עצמה אמר כרגיל תבואו לפה נתקן לכם. ביקשתי התחייבות כי הפעם יתקנו מה שצריך אמר יבדקו את המאוורר אמרתי החלפתם כבר אמר אולי השתחררה רגל, אמרתי שאני מעוניינת בהבטחה כי לא אצטרך לשוב אליכם כל שבוע כפי שקרה לאחרונה או לחילופין שאני מעוניינת לקבל זיכוי מלא על המחשב כמובן שלא קבלתי מענה לא לזה ולא לזה מלבד תבואו לכאן ותקבלו שירות אם צריך נחליף מאוורר אם צריך משהו אחר.
כמו כן ביקשתי פגישה עם מר פנחס לצורך הבהרת הטענות שלי בפניו, נעניתי על ידי עמיר תגיעו לפה הוא פה כל יום משעה 10 ואילך. שאלתי האם הוא מקבל לקוחות בכל שעה כשהם מגיעים אמר, לא ! אם הוא יוכל, ביקשתי לדבר עם מזכירתו עמיר העביר אותי וכמובן לא קבלתי מענה אנושי ממזכירה או אדם אחר. ניסיתי שוב לנייד מספר פעמים ללא הצלחה ולאחר כארבע פעמים נשמע צליל "לא זמין" המראה כי הצד השני באופן מפתיע ופתאומי אינו זמין יותר.
.
ביום ג' 3/11/09 בעלי לקח יום חופש מעבודתו על מנת להגיע אליכם המענה שקבלתי שפתאום יש תקלה ויש צורך להחליף את המאוורר של המעבד ועלות ההחלפה הינה 90 ₪, מאחר והחלפת מאוורר אינה במסגרת האחריות. איך יתכן שעל אותה תקלה בכל פעם אתם מציעים להחליף מאוורר אחר, מה גם שלאחר "התיקון" הקודם היו מספר ימים שהמחשב פעל בהם ושוב תקלה – שוב מאוורר ?!
כמובן שהוחלפו מילים לא נעימות בין הצדדים בעלי ביקש להשאיר המחשב ולקבל בגינו זיכוי ונאמר לו "היית מקבל זיכוי אבל אני לא אתן לך כי אתה חוצפן" על ידי עמיר – מנהל שירות הלקוחות, המוכר,הטכנאי שמציג עצמו אני "הכל בחברה".

14. סוגיה נוספת שעלתה – בעלי ביקש שיפתחו את כרטיס הלקוח שלנו כדי לבדוק שהיינו אצלכם לפני שבוע, עמיר טען שהחלפתם מאוורר של כרטיס מסך בביקור הקודם.
זה לא הוגן שעכשיו אתם רוצים החליף מאוורר ועוד בעלות של 90 ₪. בחברה נאמר לבעלי כי פרטיו אינם ידועים ולא ידוע להם על תיקון כלשהו שבוצע במחשב. יש ברשותי הקלטה של השיחה מיום 22/10/09 עם עמיר המאמתת את טענתנו כי המחשב אכן טופל אצלכם והוחלף בו מאוורר למרות שלא מצאתם לטענתכם כל תקלה בו?!
מאחר ולא הסכמנו לשלם עבור המאוורר, בעלי יצא ממשרדיכם ללא פיתרון ובאמתחותו מחשב שלא עובד. יצויין, כי המחשב עדיין אינו עובד.
15. ואני תמהה – האם זה שירות בעיניכם? מי אינו דובר אמת ? עמיר המייצג עצמו כ"אני הכל בחברה" שטען שהחליפו מאוורר? או הבחור מהמעבדה שטען היום שאינו יודע על כך וכי אין אפשרות להחליף רק מאוורר ללא כרטיס מסך?
16. האם זהו שירות בעיניכם ? אדם רוכש מכם מחשב במיטב כספו ומקבל כלום. המחשב יותר זמן לא עובד מאשר עובד, אין מענה טלפוני באופן רציף, ואם כבר עונים התשובה היא - תגיעו לפה ונתקן.
17. לפנים משורת הדין, אני דורשת החזרת המחשב וקבלת זיכוי מלא לאור השירות הלקוי המאכזב והמזלזל שקבלנו. לחילופין קבלת מחשב אחר תקין והבטחה שלא יחזרו התקלות הנ"ל בכל שבוע. לחילופין, תיקון המחשב ללא עלות לאור מה שקרה.
כמו כן אבקש תשומת לבכם, לשעות של ניסיון לתקשר אתכם טלפונית ללא מענה וכן על ביקורים חוזרים אצלכם בחברה ללא מענה (המחשב לא עובד!!!!! יותר מיום אחד בין ביקור לביקור ואותה תקלה חוזרת ונשנית), היסטורית ההלוך ושוב ללא פתרונות עולה לנו זמן יקר וכסף.
18. אודה על תשובתכם המיידית בנושא.



בזבוז זמן+עגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא או לחילופין החלפת המחשב או תיקונו ללא עלות וללא תקלות דומות חוזרות פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה