פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב רועש - שירות לקוחות ירוד במיוחד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הארד 7 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגיע המחשב מזד מערכות.. טעות, שלעולם לא אחזור עליה! איכות חלקים ירודה מאוד.
המחשב רועש מאוד מרגע ההדלקה שלו.. בדיקה הראתה כי הספק כוח והמאוורר על דופן המחשב הם גורמי הרעש.. אחרי שעות וימים של נסיון להשיג מישהו בטלפון הבנתי את הטעות שלי. בקושי עונים לטלפונים, כל התאים הקוליים מלאים ולא ניתן להשאיר הודעת, גם תיבת הדואר מלאה, וגם כשעונים מדברים בצורה קשה ללקוחות.. ממש בצעקות אמרו לי שככה זה, מחשבים היום הם רועשים, ואם אני רוצה להוסיף עוד 700 ש"ח אז אפשר לעשות משהוא אבל גם לא בטוח שיהיה שקט.. ככה זה..

לא מזדמן לי להגיע לאיזור המרכז.. לקחתי את המחשב לטכנאי מחשבים בשכונה שלי, הוא בשניה החליף את המאורר צד למשהו שקט מאוד, ואת הספק כח גם כן, עלה 170 ש"ח והמחשב שקט. בדק את הספק הזול שזד משתמשים והראה לי כי המתח לא יציב ב 3V וב 5V.. שוב נסיונות להתקשר, שוב קשיים רבים בלהגיע למישהו, בסוף אמרו לי לשלוח בחזרה.. שלחתי. עברו שבועיים, לא שמעתי מהם, נסיון לברר מה קרה לחבילה, שוב דיבור לא נעים מיצידם, "אין מצב, לא יכול להיות שנגיד לך לשלוח בחזרה, וכו".. לפי מה שאני מבין זאת חברה ממש קטנה, כלומר כמה אנשים שהתארגנו, ולכן כל דבר הדואר שלהם נמצא בסניף, הם לא הולכים לקחת אותו, כמו שהם לא עונים לטלפונים.. בקיצור אין עם מי לדבר, חבל על הזמן.. עדיף לשלם עוד מאה מאתיים ש"ח ולקבל שירות.

הבדיקה הכי פשוטה, תתקשרו או תנסו לשלוח מייל ונראה אם תקבלו משהו.. אם אתם שמים הזמנה באתר הם כן חוזרים, אבל מעבר לזאת..חוויה לא מומלצת..

בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת ספק כוח ומאורר, פינוי תיבת הודעות טלפון, אפשרות למשלוח אימיילים, לענות לטלפונים ולדבר יפה עם הלקוחות פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה