פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרה של מסך מתיקון נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2009 רכשנו מסך מחשב מסוג LG בחברת זד מערכות מחשב, המסך לאחר 3 חודשים התקלקל , מסרתי לתיקון בתאריך 01/01/2010 ביום שנמסר לתיקון הבטיחו שיתוקן תוך שבוע שבועיים. במשך כל החודש האחרון אנו מנסים כל מספר ימים לבדוק אם המסך חזר מתיקון אך אנו נענים בשלילה , מאוד קשה להשיג מישהו בחברה שיתן תשובה. עד להיום אף אחד לא יצר איתנו קשר וכל נסיון שלנו לקבל תשובות לא מצליח.
יום שלישי 02/02 דיברנו עם עמיר מנהל שירות לקוחות שהבטיח מסך עד ליום שישי האחרון, לא שמענו מאף אחד.
יום ראשון 07/02 שיחה עם קרן מזכירת המנכל בבקשה לבדוק עם המנכל אלון פנחס ולתת לנו תשובה .
יום שני 08/02 שיחה אחרונה עם קרן מזכירת המנכל : היא מאוד מצטערת אבל אין לה תשובה עבורי , לא יכולה למסור לי את המנכל ,לא מורשית למסור לי מספר טלפון שלו , מבינה ומשתתפת בצערי אך אין לה אפשרות לעזור בסיום היא מציעה לי לפנות לחברת האשראי לבטל את העסק ומנתקת לי את השיחה.

בבדיקה עם חברת האשראי נאמר לי שאין אפשרות לבטל את העיסקה שכן מדובר במחלוקת ביני לבין העסק.

לסיכום , שילמתי ממיטב כספי בעבור מסך מחשב אשר נשלח לתיקון ולא חזר.
על טופס התיקון אין התחייבות בזמנים להחזרתו , היום חודש וחצי לאחר שנמסר קיבלתי את תשובתם של החברה כי – "אין לי תשובה בשבילך" + ניתוק.

אוסיף ואומר שבמהלך כל הזמן הזה בלתי אפשרי להשיג מענה בחברה , שיחות רבות וזמן יקר מבוזבז ,
החברה לא נותנת תשובות ולא מספקת פתרון אחר לבעיה.

אבקש את עזרתכם בתיקון העוולה.
תודה.
כספי , עוגמת נפש ובזבוז זמן גם יחד סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה