פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה, יחס מזלזל ללקוח ושירות רשלני נושא התלונה:
קרן רז שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
גינזבורג 6 כתובת:
אזור תעשייה חדש ראשל''צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-7.12.09 רכשתי מזד מחשב חדש ויוקרתי עם מגוון רכיבים מתקדמים ביותר שעלה סה''כ 5100 ש''ח. מיום רכישתו ועד היום לא נהניתי מהמחשב הזה כלל עקב בעיות חוזרות ונשנות ברכיבי החומרה שלו. התלוננתי על כך שהמחשב נכבה לפעמים בפתאומיות וכן על בעיות עם הכרטיס מסך כיוון שלא ניתן לשנות את הרזולוציה במחשב. הגעתי לחנות ולאחר שביצעו במחשב בדיקה אם קבעו שאין שום בעיה והכל תקין ורק לאחר שהתעקשתי שיבדקו את הענין שוב בהתאם לטענות שטענתי בפניהם הם חזרו ובדקו וטענו שכנראה ישנה בעייה בכרטיס מסך והמחשב הופקד אצלם על-מנת שייבדק ויתוקן. מאז ועד היום המחשב לא תוקן!, בכל שיחת טלפון הם טענו טענות אחרות ותירוצים שונים על מנת להתחמק ממני. פעם הם אומרים שהלוח אם לא טוב לאחר מכן הכרטיס מסך, ענו ששלו אותו לבדיקה והעניין בטיפול. כך ביצעתי עשרות טלפון כמעט כל יום על מנת לברר מה קורה והם מצדם לא התייחסו לעניין ברצינו ותמיד נתנו תשובות שטחיות וחמקניות. יום אחד הם לבסוף טענו שהאחריות של הכרטיס מסך נגמרה כיוון שעברה שנה והוא הוחזר חזרה ואין מה לעשות בעניין, ואם אני רוצה אני מוזמן לקנות כרטיס מסך חדש בהנחה של 100 ש''ח (כרטיס המסך הזה עלה לי כ-1000 ש''ח). אני מרגיש ויודע שרומתי, ואני רואה בכל ההתנהלות הזו כשירות לקוי, רשלני , חוסר אכפתיות וזלזול בלקוח, אני גר באשקלון ונאלצתי לנסוע עד לת''א וגם לסניף החדש בראשל''צ ע''מ לשוחח עם המנכ''ל ממנו גם קיבלתי תשובות חמקניות וזלזול בטענותיי. יש לציין שהמחשב הזה כבר ביומו הראשון לא עבד כיוון שהזיכרונות שלו היו שרופים והם הוחלפו, וכן לפני שהוא נמסר לתיקון כמו שציינתי הוא היה נכבה בפתאומיות לפעמים כנראה בגלל בעיות בלוח אם. כל התלונות לא נבדקו בצורה מעמיקה וכן בחוסר מקצועיות וזלזול ולא קיבלתי מענה ראוי ושירות יאה כמו שאני אמור לקבל למרות הסלנות הרבה והנחמדות שהפגנתי שכן המחשב שלי ישב אצלם במעבדה חודש וחצי, ונשארתי בלי מחשב, ואני סטודנט שזקוק מאוד למחשב הזה ואני ממשיך לשלם על אינטרנט בלי שיהיה לי מחשב ונותרתי רק עם המון תסכול , כעס ועצבים ועם מחשב שלא עובד שעליו שילמתי 5100 ש''ח טבין ותקילין ולא זכיתי כלל להנות ממנו. יש לציין מבדיקה שערכתי גם גיליתי שהיצרן (NVIDIA) נותן על כרטיסי המסך שלו 3 שנים אחריות!. וכן מדובר על כרטיס מסוג הכרטיס שרכשתי מזד, ואצל זד מקבלים רק אחריות לשנה.

 אשמח לקבל סיוע בעניין, תודה רב וחג שמח.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת כרטיס מסך לחדש ופיצוי בגין עגמת הנפש פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה