פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס מסך שנמסר לתיקון בחודש אפריל 2010 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מחברת זד מחשבים מחשב נייח לפני כשנה. המחשב עדיין באחריות ובעקבות תקלות חוזרות במחשב הגעתי למעבדת החברה בראשון לציון בתאריך 15.4.2010. המחשב נבדק ע"י הטכנאי במעבדה ונמסר לי שכרטיס המסך תקול. הוסבר לי ע"י הטכנאי כי הכרטיס ישלח לחברה האחראית ותוך כשבועיים יוחזר אלי כרטיס תקין. (מס' הזמנה 15299).
מאז ביקורי במעבדה עבר פרק זמן ארוך מאוד מאוד (יותר מחודשיים). ניסיתי פעמים רבות לברר טלפונית ובמייל את מצב ההזמנה ודיברתי עם המעבדה, עם שירות הלקוחות מס' רב של פעמים ואף יצרתי קשר במייל עם אלון, מנכ"ל החברה. אך עד היום לא קיבלתי תשובה לגבי הכרטיס וכמובן שלא קיבלתי את הכרטיס חזרה מהתיקון.
אני מבקש שתיצרו איתי קשר טלפוני לסלולרי באופן מיידי ותטפלו בנושא כרטיס המסך כדי שאקבל סוף סוף כרטיס תקין ושרות הולם מחברת זד.
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה