פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסך מחשב שנמסר לתיקון לפני יותר מחודש ולא חזר מתיקון עדיין נושא התלונה:
קדר רוזי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
גינצבורג 6 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
במאי 2009 רכשתי מערכת מחשב מחברת זד מערכות מחשב. מערכת המחשב שרכשתי כללה מסך מחשב LG 22.
לפני כחודשיים החלו להופיע לע המסך פסים צבועוניים לאורך המסך שהלכו והתרבו מיום ליום. פניתי לשירות לקוחות של חברת זד מחשבים ושם נאמר לי שאין הם מטפלים בזה וכי עלי לפני לחברת חץיץ מחשבים שהם היבואנים של מסכי מחשב LG. עשיתי כעצתם ופניתי לחץי מחשבים. שירות הלקוחות היה אדיב ביותר, הם בדקו על פי המספר הסידורי של המחשב ואמרו לי כי יש לי אחריות על המסך עש מאי 2012. הם אמרו לי כי עלי להביא את המחשב אליהם (לראש העין) לתיקון או למסור אותו לתיקון היכן שקניתי, והמוכר כבר יעביר את המסך אליהם לתיקון. באותה הזדמנות נאמר לי כי התיקון יקח כשבוע ימים באם אני אביא את המסך אליהם לראש העין ושבועיים באם אמסור את המסך לתיקון היכן שקניתי.
מכין שאני מתגוררת בראשון, וחברת זד מערכות מחשב גם היא בראשון העדפתי למסור להם את המסך לתיקון.
ביום 15.07.10 מסרתי לזד מערכות מחשב את המסך לתיקון וקבלתי טופס תיקון מס' 15485. עלי לציין כי כבר במעמד זה, יחס שירות הלקחות היה בלתי נסבל הן מבחינת צורת הדיבור והן מביחנת חוסר רצון לשתף פעולה. רק לאחר התערבות של איש מכירות (שאת שמו לצערי איני זוכרת) שירות הלקחות "עשה לי טובה" ולקח את המסך ונתן לי אץ טופס תיקון למחשב.
מכיוון שיעתי כי התיקון עלול לקחת שבועיים, במשך השבועיים הראשונים לא פניתי לברר מה עלה בגורל המסך.
לאחר שעברו שבועיים פניתי טלפונית לזד מערכות מחשב בבקשה לקבל תשובה מתי אוכל לקבל את מסך המחשב שמסרתי לתיקון. וכן החלה מסכת היסורים עם שירות הלקוחות והמעבדה של זד מערכות מחשב. כטלפנתי לשירות לקוחות אמרו לי שעלי לדבר עם המעבדה, כשדברתי עם המעבדה נאמר לי שיש אדם בשם משה שמטפל בזה וכי עלי לדבר איתו. למותר לציין שאותו משה, הוא כנראה איש רב פעלים ועסוק מאוד ומעולם לא הצלחתי לדבר איתו. אני מתקשרת לזד מערכות מחשב כל יומיים לברר מה עלה בגורל מסך המחשב שמסרתי לתיקון. כל פניה כזו הינה בבחינת בזבוז זמן ממושך. בדרך כלל אין תשובה בשירות לקוחות, כאשר יש מישהוא עונה הוא מעביר אותי למעבדה ושם אין תשובה, או שהוא אומר לי רגע ומחזיק אותי כל הקו זמן ארוך ביותר עד שהשיחה מתנתקת או מנותקת. אם אני פונה ישירות למעבדה, בדרך כלל אין תשובה וכאשר יש תשובה נאמר לי כי עלי לדבר עם משה ואותו משה כאמור אינו זמין לעולם. ובין לבו ישנם ניתוקי השיחות.
באחת הפעמים נאמר לי כי "אם יש לך בעיה תפני למנכ"ל שלנו אבל עלייך לבוא פיזית אלינו ולחכות עד שיהיה לו זמן לדבר איתך". כשניסיתי להשיג את אותו מנכ"ל, אלון פנחס טלפונית, זה היה בלתי אפשרי לחלוטין.
פניתי לחברת ח.י. מחשבים לברר האם הם קבלו מסך מחשב LG22 לתיקון מחברת זד מחשבים. שם נעניתי, במהירות ובאדיבות, כח הם ישמחו לעור לי אם אוכל לתת להם את מספר הפניה שזד מערכות מחשב קבלו כאשר מסרו את המסך לתיקון. ושוב פניתי לזד מעכות מחשב, עברתי שוב את כל מערכת היסירים ושוב לא היה אף אחד שמוכן לעזור ו/או לתת לי את האינפרמציה הדרושה כדי שאוכל לטפל ישירות מול היבואן.
פנייתי האחרונה הייתה היום אחר הצהריים. טלפני לשירות לקוחות שם החזיקו אותי על הקו עד שהשיחה התנתקה. לאחר מכן התקשרתי שוב מספר פעמים לשירות לקוחות ולמעבדה ללא מענה, וכאשר סוף סוף ענו לי בשירות לקוחות, העבירו אותי למעבדה שם נאמר לי כי עלי לדבר עם משה שיהיה בעוד רבע שעה,ומאז ניסיתי להתקשר למעבדה מספר פעמים אבל אף אחד לא עונה.....
עוגמת נפש, בזבוז זמן, זלזול סוג הנזק :
אני מבקשת לקבל את המסך המתוקן ו/או מסך חדש תמורתו וכמו כן פיצוי כספי של בזבוז הזמן ועוגמת הנפש שאני עוברת פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה