פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פשוט ביזיון נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
גינסבורג 8 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בזד מחשב חדש למטרת משחקים כבדים במיוחד, עריכה גרפית כבדה וכדומה. הגעתי לשם כי התברר לי שזד קנו את סקיי פ סי או התאחדו איתם ומניסיון מעולה שהיה לי עם סקיי החלטתי לנסות את זד.
ביום הקניה אני בחרתי את החלקים מראש חוץ מקירור למעבד, עמיר משירות הלקוחות ניסה להמליץ לי על קירור מסויים ואמרתי שאני עדיין מתלבט אז הוא אמר שאני יכול להוסיף את החלק טלפונית. למחרת הוספתי את הקירור שעמיר המליץ לי עליו והכל הלך חלק.
ואז הסיוט התחיל, כשכל החלקים הגיעו לקחתי אותם איתי והרכבתי את המחשב בעצמי (היות ואני טכנאי בעצמי). המחשב לא עלה וכיוון שאין אצלי את האמצעים להפעיל עם חללקי חילוף שלחתי אותו למעבדה של זד.
לאחר יומיים זד התקשרו אליי ואמרו לי שהמחשב מוכן, היה צריך לעדכן ביוס וזה הכל. עמיר הסביר לי שחיברתי את הכ.מסך במקום לא נכון אבל זה לא משנה כי הוא היה עובד בכל מקרה אז הערתי לו שאם הקירור של המעבד לא היה גדול כל כך אז היה לי מקום לחבר אותו במקום אחר ואז הוא אמר לי שזאת הייתה ההחלטה שלי לקנות את הקירור הזה בקול מתנשא (וכאילו שהוא בכלל לא המליץ לי על הקירור הזה).
לאחר שבוע בערך המחשב נתקע בפריזים, מסכים כחולים ורצידות מידי שבוע בצורה אקראית. פניתי אל זד שוב ואמרתי להם שאני יכול לתת להם את כל החלקים חזרה בתוך הקופסאות שלהם ממש כחדש ושיחזירו לי את הכסף, עמיר שהיה בצד השני התחיל להרים את הקול עליי ולהסביר לי שזה לא עובד ככה וכשאמרתי לו ולפי החוק זה ככה עובד הוא קטע אותי עם העצבים שלו וצעק שהוא לא עובד לפי החוקים שלי או של המנהל (אז לפי איזה חוקים אתה עובד בדיוק? בלי חוקים?)בסופו של דבר נכנעתי והבאתי להם את המחשב. לאחר יומיים הם התקשרו אליי ואמרו לי שהם פירמטו (בהסכמתי כמובן) את המחשב אך לא מוצאים את התקלה ושאני יכול לבוא לקחת את המחשב. מתמימותי חשבתי שאולי לא הייתה שום תקלה ואולי המערכת הפעלה שלי הייתה פגומה אבל כשהתקנתי שוב את המערכת הפעלה שלי זה שוב קרה אחרי שבועיים. שוב שלחתי והפעם ציינתי שהם יכולים לקבל קצה חוט בלוח אירועים של המערכת הפעלה. הם אמרו לי שאם אני רוצה אני יכול לבוא כל יום ולשחק אצלהם במחשב שלי וכשהבעייה מופיעה לקרוא להם (כאילו אין לי חיים). שוב התקשרו אליי לאחר יומיים ואמרו לי שהם לא מצאו שום דבר וכשהגעתי ראיתי את התוכנה שלהם פועלת במחשב שלי כדי שאני אראה שהם באמת עובדים על זה. הבנתי כי התוכנה שפועלת מאמצת את המחשב ואם יש בעיה הכי קטנה התוכנה עוצרת הכל. בנוסף הבנתי שהם בכלל לא הסתכלו על הלוח אירועים בעיקבות השיחה שהייתה לי עם הטכנאי מעבדה. טוב אמרתי לעצמי ולקחתי את המחשב והתחלתי לנסות להשלים עם העובדה שבזבזתי 10 אלף ש"ח על מחשב פגום ללא סיבה.
חודשים עברו ובכל שבוע-שבועיים התקלה חזרה על עצמה אבל התעלמתי עד שיום אחד לאחר שהמחשב נכנס לפריז באמצע עבודה מאוד חשובה לפרנסה שלי התעצבנתי והחלטתי להתקשר אל זד ולהתעמת איתם כדי לנסות להבין למה מוליכים אותי שולל. דיברתי עם מנהל הסניף והוא אמר לי שהטכנאים שלו עובדים לפי הספר כמו תוכים (משמע אם הבעיה שלי לא קיימת בספר שלהם אז אין שום בעיה). הבנתי עם מי יש לי העסק וביקשתי שאני לא אצתרך לראות או לשמוע מהם יותר בחיים. יום אחד הייתה הפסקת חשמל קצרה שהרסה לי את הספק כוח וחייבה אותי שוב לחזור אל זד. הגעתי יחד עם המחשב, הפעם ישבתי איתם אחד אחד וביקשתי בצורה יפה לבדוק X וY ושיסתכלו בלוח אירועים כי קצה החוט נמצא שם והם אולי יכולים לחקור משם. הסברתי להם שהתקלה מגיעה בצורה אקראית בין יומיים לשבועיים. הם רשמו הכל ויצאתי עם מחשבה אופטימית יחסית. שבוע עבר, שבועיים עברו, שלוש שבועות עברו וכלום לא טלפון ולא כלום. התקשרתי אליהם לאחר שלוש שבועות, הצגתי את עצמי ושאלתי מה עם המחשב, הם אמרו לי שהמחשב שלי עובד ואני יכול לקחת אותו, ממש במילים האלו. שאלתי למה אף אחד לא טרח להודיע לי והתחיל גמגום מוזר שנגמר שוב בזה שאני יכול לבוא לקחת.

הבנתי שכנראה הם שוב לא ממש עבדו על המחשב שלי ושכנראה המחשב שלי העלה שם אבק ומי יודע מה עוד.
מה אני אמור לעשות עכשיו? בזבזתי 10 אלף שקל וקיבלתי יחס מזלזל מההתחלה עד הסוף יחד עם מחשב עם תקלה שלא נראה שיש לה פתרון כי הטכנאים בזד לא מוכנים לבזבז יותר מיומיים שלוש גג כדי לראות מה הבעיה.
לאן לפנות? מי יכול לתת לי תשובות?
אני יודע שזאת הייתה טעות לבטוח בחברה שקנתה את החברה שכל כך אהבתי.
ממש בושה, עשיתם ממני צחוק, פגעתם בפרנסה שלי ובזמן האישי שלי ואני מקווה שכל מי שרואה את זה לא יקנה ממכם ויותר מזה, יפיץ ויסביר לאחרים למה לא כדאי לקנות ממכם.
גועל נפש!
מצטער שזה ככה ארוך אבל זה מה שקורה כשלא רוצים לוותר על משהו בקלות.
עלבון ו סוג הנזק :
מוח וסבלנות. פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
עמיר מכירות שם ותפקיד:
מצער אותי לקרא את טענות הלקוח שרוב הכתוב הוא תסכול .
הלקוח בחר את החלקים בעצמו שילם עליהם והרכיב את המחשב בעצמו באומרו שהוא יודע מה שהוא בוחר והוא טכנאי. החלפתי לו את המאורר כיון שלא המתאים למעבד. לאחר 24 שעות בא אלינו בטענה שכרטיס המסך לא תקין-כמובן נסענו ספישל להחליפו ללא בדיקה והכרטיס נימצא תקין -מה שהוא לא ביצע זה עידכון ביוס ללוח האם.....
לאחר כ 4 חודשים חזר אלינו בטענה שפעם בשבועיים יש לו נפילה מערכת ההפעלה מראה התראות של דרייבר של כרטיס מסך -התקנה חוזרת של הדרייבר ופתרו את הבעיה. ללקוח יש אחריות על החומרה בלבד ובצורה שהוא פנה אלינו אף אחד לא יעזור לו עם התוכנה הרי הוא טכנאי .
מעבר לזה הוא יכל לקחת את המחשב לכל מעבדה שירצה יגיד לנו מה לא בסדר והחלק יוחלף בתוקף האחריות.
חבל מאוד שלאחר כל מאמצינו לעזור ללקוח גם בבעיות תוכנה ותאימות שאינם קשורים לאחריות ככל בחר לפנות אליכם עם תלונה, זה יותר מכפיות טובה !!!
תגובה:
הלקוח הוא טכנאי יגיד לנו מה לא בסדר -החלק ישלח ליבואן ואם החלק לא תקין היבואן יחליף אותו בתוקף האחריות!!! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה