פרטי התלונה

תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן ארוך עבור תיקון תקלה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מחשב שבאחריות החברה קרס, הוכנס לתיקון הוחלף ספק כח (שולם 120 ש"ח עבור הספק) אך התקלה חזרה.
המחשב הוכנס שוב לתיקון בתאריך 17 במאי ונאמר לי שהמעבד התקלקל
ונשלח להחלפה. בתאריך 4 ביוני נאמר לי שאין בחברה מעבד (פרסקוט 3.2G)
ויקח זמן רב לקבלת מעבד. הוצא לי לקבל מעבד חדש אשר דרש ממני להוסיף 400 ש"ח עבור לוח אם תואם, סירבתי ואמרתי שאיני מוכן לשלם וברצוני לקבל מעבד זהה למעבד שהתקלקל ואז נאמר לי שלפי החוק הם מחויבים למצוא מעבד עד חודש מיום הכנסת המחשב לתיקון.
יכול להיות שזה נכון אבל מדוע עלי לחכות כל כך הרבה זמן?
מחשב הינו מוצר בעל שימוש רב ואני חושב שלא צריך לחכות זמן רב כל כך לתיקון.
מה גם שלהשיג אותם בטלפון משימה קשה במיוחד.

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
הענין טופל לשביעות רצונו המלא של הלקוח תגובה:
הענין טופל לשביעות רצונו המלא של הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה