|
|
|
|
|
|
תלונה לא נפתרה ולא פנו אלי מחברת זד מערכות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתלונתי על חברת זד מערכות נאמר ממחלקת שירות לקוחות שהענין טופל לשביעות רצונו המלא של הלקוח, ובכן איש לא פנה אלי ושום ענין לא טופל והמחשב עדין בתיקון.
|
|
|
|
|
|
|
|
זד מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הלקוח מסר מעבד תקול לשם החלפתו בחדש במסגרת תקופת האחריות למוצר.
החלפת המעבד מתבצעת ע"י היבואן/יצרן בחו"ל והדבר לוקח כ-30 ימים דבר שהיה ידוע ללקוח והוא עודכן על-כך.
לחברה עומדת הזכות להשיב ללקוח המחשב עד 17/6/06 (30 ימים מיום מסירת המחשב לחברה). |
תגובה: |
סבלנות. |
פתרון: |
|
|
|