פרטי התלונה

תלונות Ly-Vent

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיח לא תקין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סחרוב 12 א"ת חדש ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מדיח מדגם DW1000 של החברה לאחר כחודש המדיח לא ניקה טוב את הכלים, פניתי לחברה ששלחו טכנאי. הבעיה חזרה לאחר כ4 ביקורים החליטו לקחת את המדיח למעבדה. לאחר שבועיים החזירו אותו בטענה שהוא תקין, הבעיה נמשכה ואף החמירה כשהמדיח הפסיק לעבוד ויצאו מים מתחתית המדיח אל המטבח. למחרת המדיח נלקח שוב למעבדה שם נאמר לי כי צריך להחליף לו טיימר, לאחר שבועיים נוספים הוחזר לי המדיח. המדיח הוחזר לי לאחר שהיה במעבדה כחודש כשהוא שרוט והבעיה נמשכת.
לאורך כל התקופה שוחחתי עם נציגת החברה לילך מהסניף הראשי. היא אמרה כי יגיע טכנאי של החברה (ולא של שרות התיקונים) עם חומרים של החברה ועם פאנל חדש במקום זה שנשרט הטכנאי עד היום לא הגיעה. אמרתי לה כי אינה רוצה במדיח מכיוון שאינו עובד כמו שצריך, מה גם שאני שילמתי בשביל מדיח חדש ולא מדיח שכבר שהה במעבדה חודש והוחלפו לו חלקים וחזר שרוט ועדין לא עובד כמו שצריך, דרשתי או מדיח חלופי חדש או החזר כספי בתמורה למדיח הקיים. כתבתי מכתב לסמנכ"ל החברה ב3.7.06 שנשלח בפקס, בו אני מפקטת את פרטי המקרה ואת בקשתי, נאמר לי ע"י לילך כי המכתב הגיע אך תשובה ממנו עוד לא קיבלתי.
כאשר החלה המלחמה בצפון היא טענה כי אין לה אנשים שיעלו לצפון. נכון להיום ה2.8.06 המלחמה הסתיימה השערתי לה כמה הודעות אך היא לא חזרה אלי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי. פתרון נדרש :

Ly-Vent שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה