פרטי התלונה

תלונות Ly-Vent

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בפנייתנו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כעשרה חודשים רכשנו תנור משולב כיריים מתוצרת לי-ונט (דגם OH-T-291).
כבר מהשימוש הראשון בתנור, נראה היה כי הוא מתמלא מים ואדים תוך כדי האפייה ולאחריה, אשר אינם מתאדים במשך שעות ונוזלים על התנור כולו.
מיד פנינו לשירות הלקוחות של החברה לצורך טיפול בבעיה זו. מאז נשלחו למעלה מ-5 טכנאים כדי לבדוק את הנושא, כאשר בכל פעם נתבקשנו לאפות עוגה בכדי שיוכלו לבדוק את התנור. בכל ביקור שכזה טענו הטכנאים כי מדובר בתופעה שטרם נתקלו בה, אך לא מצאו בעיה אחרת בתנור.
עם זאת, בשירות הלקוחות של החברה לא טרחו כלל לחזור אלינו עם תשובה או פתרון לבעיה, ורק לאחר פניות חוזרות ונשנות מצידנו, קיבלנו תגובות שקריות או לא מועילות מנציגת השירות, אשר אינה בעלת ידע טכני בתחום, כדוגמת: "עליכם להוציא את העוגה מיד לאחר האפייה", "יש לפתוח את דלת התנור" וכדומה, ללא קשר לדיווחי הטכנאים. לאחר שטכנאי מטעם החברה בדק את התנור, דרשו בשירות הלקוחות שטכנאי חיצוני יבדוק אותו. לאחר שטכנאי חיצוני בדק את התנור, דרשו שטכנאי ראשי מטעם החברה יבדוק אותו או שיילקח למעבדה, וחוזר חלילה.
גם כשרצינו לשוחח עם אחד המנהלים, נתקלנו בחומה עיקשת של שקרים, בנוסח: "הוא לא נמצא כל השבוע", "הוא לא מעוניין לשוחח עמכם" וכיוצא בזה.
כתוצאה מכך, מזה למעלה מחצי שנה אנו חוזרים פעם אחר פעם בפניות לחברה, אך ללא הועיל. נראה לנו כי החברה מעוניינת לדחות אותנו בכדי שתקופת האחריות (שניתנה למשך שנה) תחלוף, על מנת שלא יצטרכו לטפל בבעיה הקיימת בתנור.
כמובן שאין המדובר בטיפול ראוי בפנייתנו, וכתוצאה מכך לא נותרה בידינו ברירה אחרת, אלא לפנות לגורמים חיצוניים בכדי שיסייעו במקרה זה.
החלפת המוצר בחדש או חלופי פתרון נדרש :

Ly-Vent שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה