אי אספקה של פילטר פחם בקולט אדים |
נושא התלונה: |
יום שני 05 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
12 סחרוב ראשון לציון |
כתובת: |
שקם אלקטריק שפיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מוצר חדש קולט אדים ly-vent שבו מסנן הפחם דרוש כדי להפעיל אותו.
יש 2 אפשרויות הפעלה של המוצר. האחד ולדעתי העיקרי, הוא מסנן הפחם, בלעדיו אין אפשרות להפעיל את הקולט.
מדוע אין את המוצר החיוני כל כך להפעלה במקום הקניה?
התקשרתי ביום שני ואמרו שישלחו אלי בתוך כמה ימים. וביום חמישי כשהתקשרתי, נאמר לי שאקבל רק בשבוע הבא!!!
האם הגיוני שלוקח שבוע לקבל את החלק החיוני להפעלת המוצר?
נציגת הלקוחות בחברה, טענה שניתן לקנות את פילטר הפחם בסך 230 ש"ח בהזמנת טכנאי ב- 260 ש"ח.
מה שניראה לי תמוה ביותר....
כמעט 600 ש"ח לשלם רק כי רוצה להפעיל את המוצר החדש שקניתי מחברתם?
לדעתי פילטר הפחם היה צריך להיות מסופק ביחד עם המכשיר, או לפחות, לאפשר קניה של הפריט במקום הקניה!!!!
מה דעתכם?
|
נרשם כבר בתיאור הבעיה. פילטר הפחם צריך להיות מסופק ביחד עם המכשיר, או לפחות לאפשר קניה של הפריט במקום הקניה!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|