|
|
|
|
|
|
העלאת מחיר טיול. |
נושא התלונה: |
יום שני 19 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
דיזנהויז-מרכז ההזמנות.רחוב המלאכה 3 תל-אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 15.6.06 סיכמתי עם הגברת גליה מסוכנות הנסיעות טרמינל שבמרכז חורב בחיפה שאצא לטיול לרוסיה באמצעות חברת דיזנהויז.בנוכחותי התקשרה גליה לסוכנות בתל אביב ובקשה לאשר את הנסיעה לי ולחברתי בסכום של 1,595 דולר כולל הויזה.והביטוח הרוסי.לכל אחת מאיתנו..
מכיוון שלא היה ברשותי הסכום הדרוש להרשמה , סכמתי שאבוא ביום ראשון 18.06.06 ואשלם את דמי ההרשמה..וכך נאמר גם לסוכנות בתל אביב.
מכיוון ששותפתי לטיול הגיעה לחיפה רק בערב, הגעתי למשרד ביום שני 19.06.06 בשעה 08.00 .על מנת לשלם עבור שתינו.
כשהסוכנת התקשרה לתל אביב על מנת לסגור את העסקה נאמר לה שהמחיר עלה ולא נוכל לנסוע לטיול במחיר הישן, וזאת למרות שהודענו ביום חמישי 17.06 .06 על הרשמתנו לטיול וגליה במפורש הודיעה לסוכנות שאנחנו יוצאות לטיול..
.
למרות כל הסבריה והפצרותיה של הסוכנת לא הסכימו לאשר לנו את הנסיעה במחיר מהיום הקודם.וכל זאת בהתייחס לטיול שאמור לצאת בעוד כחמישים יום.
אי לכך בטלנו את ההרשמה לטיול .
שותפתי לטיול היתה מסופקת לגבי אמינותה של חברת דיזנהויז מלכתחילה, היות והיה לה כבר נסיון קודם כושל עם החברה הזאת כשיצאה לטיול מאורגן איתם.(כל הקבוצה התלוננה בזמנו.)
מסתבר שהספקות לגבי טיב השרות והאמינות של חברת דיזנהויז מוצדקים בהחלט.והחברה לא שיפרה את תפקודה.
|
ועגמת נפש |
סוג הנזק : |
לאפשר לי ולחברתי לצאת לטיול במחיר הקודם.לגלות יתר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיזנהוייז שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|