פרטי התלונה

תלונות דיזנהוייז

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול למוסקבה וסאן פטרבורג נושא התלונה:
אביתר יואל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב המלאכה 3 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי טיול לרוסיה בחברת דיזנהיוז-יוניתורס במקום טיול ברמה של דיזנהיוז-יוניתורס קבלתי טיול בתת-רמה של אופיר טורס, למרות ההבטחה המפורשת של עובד החברה שהטיול יהיה איכותי. בנוסף שלמתי מחיר הגבוה ב 40 דולר מנוסעי אופיר טורס.

סדר וארגון היו מתחת לכל ביקורת - שבוע מיום ההרשמה הודיעו לי כי הטיול מתארך ביום, אחר כך הודיעו לי כי הטיול מקדים ביום שינוי שלא ציפיתי לו וגרם לי נזק כספי – עד 18 שעות לפני היציאה לא ידעתי את זמני היציאה והחזרה הסופיים.

המדריכה הייתה מאד נחמדה ולבבית אבל לא מאורגנת, הסבריה היו מאד שטחים , ובנושאים שאני מכיר נוכחתי לדעת שהסבריה לא היו מדויקים.

הודעתי לעובד החברה שאני צמחוני (לא אוכל בשר ודגים), הוא הבטיח לי שאקבל אוכל צמחוני, מעשית הדבר לא בוצע. בארוחות בבתי המלון נאלצתי להסתפק בסלט ירקות ובלחם, ובמטוסים רק בלחם . אילו נאמר לי מראש שאין אוכל צמחוני יתכן ולא הייתי יוצא לטיול.

שלמתי סך של 430 דולר עבור 9 לילות ללינה של בודד בחדר זוגי, בסאן פטרבורג לנתי בחדרון (כוך) לבודד.

גבו ממני ומשאר המטיילים 20 דולר נוספים עבור הסברים שנתנו בשעות היום – שעות ההדרכה הרגילות, באם לא הייתי משלם הייתי נשאר באוטובוס באפס מעשה. כמו כן לא בקרתי בחלק מהאתרים שמופעים בפרוספקט.

בתאריך ה 28/6/06 פניתי לחברה – לאחר שבוע קבלתי הודעה שהעניין בטיפול – מאז אין תגובה הנהלת החברה שותקת.


יואל אביתר נוסע לא מרוצה




כספי סוג הנזק :
פצוי על חוסר קיום ההתחיבות פתרון נדרש :

דיזנהוייז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה