פרטי התלונה

תלונות דיזנהוייז

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בתשלום חוב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנל הזמנתי כרטיסים לחו"ל ולאחר כמה ימים ביטלתי אותם.
נאמר לי שאשלם כ70$ דמי ביטול ושהעיסקה על 785$ תבוטל תוך 10 ימים(דרך כרטיס האשראי).לאחר שנידנדתי להנהלת החשבונות חודשיים הם סוף סוף אמרו לי שהביטול אושר ושאקבל חזרה את כספי. בנתיים ירדו לי באשראי 3 תשלומים של 1200 ש"ח כל אחד ! דבר שהכניס אותי למינוס! הם טענו שלא יכלו לשלם לי כל עוד לא קיבלו את כספם מחברת התעופה...
לא קיבלתי עדיין החזר!!!עברו 10 ימים מאז ההודעה!אני בודק יום יום באינטרנט...
לאחר שביקשתי מאחותי שתתקשר ותבקש פיצוי לכל הנ"ל בתור עו"ד...
(כי לסטודנט צעיר כמוני לא מגיע כנראה יחס ופיצוי) הם אמרו שיפצו ב 20$.
לעניות דעתי חברה בסדר גודל כזה יכולה לפחות לבטל לגמרי את דמי הביטול
ולהתחיל בזה שידאגו להחזיר לי את כספי ! עברו כבר חודשיים וחצי והמינוס שסטודנטים בארץ נכנסים אליו כלל לא משעשע!
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של הכסף! כולל דמי הביטול פתרון נדרש :

דיזנהוייז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה