פרטי התלונה

תלונות דיזנהוייז

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות לתלונה בשל קניית נופש מהחברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
משרדי ההנהלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל מען דבעי
כל החושב שהוא רוכש נופש בארץ ובחו"ל דרך חברה זו ויכול להיות שקט שתהיה לו כתובת במקרה של בעיה או תקלה טועה לחלוטין. רכשתי נופש מהחברה כרטיסי טיסה בחברת אייר ברלין(שאגב לא מומלצת בכלל) אל תתקרבו! ומלון - בטיסתי הלוך ושם נתקלתי בשרות איום במטוס וכן חנקו אותנו הנוסעים מחום וחוסר חמצן במטוס -
לא הפעילו את המיזוג במטוס כמו שצריך - כך שלאחר שתי הטיסות נותרנו מחוסרי אוויר כח והרגשנו מבחינה בריאותית נורא. בבואינו לארץ שטחנו את טענותינו אל מול דיזנהוייז שמכרה לנו את הנופש אשר נפנפה אותנו מעליה בכך שטענה שאין לה אחריות לדבר ושאכתוב מכתב תלונה ממוען לאייר ברלין והם יעשו לי טובה ויעבירו אותו לחברה. אז שואלת אני אותכם בעבור מה אני צריכה סוכנות נסיעות - הרי את הכל אפשר לעשות לבד להזמין טיסה מול החברה וכן מלון. המסקנה אל תתקרבו לחברה זו - התייחסותם או ליתר דיוק חוסר התייחסותם מלמדת על זלזול בלקוח - פשוט חרפה - ראו הוזהרתם!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

דיזנהוייז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה