פרטי התלונה

תלונות דיזנהוייז

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטוס להזמנה ללא הסכמת הלקוח והסתרת פרטי הטיסה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המלאכה 3 ת"א כתובת:
מרכז הזמנות ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במשך כשלושה שבועות ניהלתי מו"מ עם חברת טרמינל 1, לאחר שהחלטתי לרכוש מהם כרטיס טיסה בחברת קונטיננטל.
לכאורה היה נשמע שההצעה היא הזולה ביותר באותו המועד, ואני בתמימותי יצרתי קשר לכל אורך התקופה עם הסוכן שלא טרח להתקשר ולהודיע על תאריכים קריטיים ולנהל עבורי למעשה את הקשר מול חברת התעופה.
העניין החל בכך שטען בפניי שיש להזדרז, אך מאותו רגע הוא למעשה לא עשה דבר. אני ברוב טיפשותי יזמתי את ההזמנה, ועוד הייתי צריכה להתריע בפניו על כך שיש סיכוי שאאבד אותה אם לא ייקח ממני פרטי אשראי.
ביקשתי שלא לחייב ללא ידיעתי, ואמנם כך היה. מה רק שהסוכן החביב, לא גבה את התשלום, אך כן כירטס ללא ידיעתי והכריח אותי לשלם דמי ביטול, על כרטיס שמעולם לא הגיע לידיי! בכל פעם היה מבטיח שהנה הוא שולח, ועוד הסביר שמדובר ב E-TICKET. ובכן מה הבעיה לשלוח??
מיותר לציין שלא היה עם מי לדבר וכל הנסיונות לבטל את הכרטיס ואת הקנס על טיסה שאמורה להיערך בעוד שלושה חודשים מיום ההזמנה.
ובכן החלטתי שכלו כל הקיצים ואינני רוצה עוד לטוס, בטח שלא כזה מרחק בכזה מחיר! ובעוד אני מתקשרת לבטל סופית את הצרה הצרורה, מסתבר לי מאחת הסוכנות שקיבלה את שיחתי, שההזמנה למעשה לא קיימת!! האם ייתכן הדבר!?
ופתאום כשהמנהלת מגיעה היא כן מוצאת הזמנה?? איך זה נשמע? והכל מעבר לקו טלפון, כששמים אותי ב- HOLD? הייתכן שהכרטיס לא קיים? משום שאיפה פרטי הטיסה נמצאים כל הזמן הזה? ולהזכירכם אני ביקשתי אותם מרגע היוודע דבר הכירטוס!
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מאוד כועסת ודורשת לקבל את מלוא גובה הקנס: 120$ פתרון נדרש :

דיזנהוייז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה