פרטי התלונה

תלונות דיזנהוייז

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בכרטיס האשראי לאחר הודעה על ביטול עסקה 4 ימים מראש!!b נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המלאכה 3 ת"א כתובת:
מרכז הזמנות ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בהמשך לביטול הכרטיס וחיוב דמי הביטול מראש, ולאחר ששלחתי הודעה בפקס כפי שנתבקשתי, על הודעה של ביטול, ובה צויין ששולמו דמי הביטול.
בתאריך 20/2/06 החליט בכל זאת הסוכן "הנהדר" ושמו מקסים לחייב אותי במלוא המחיר של הכרטיס.
היום 23.2.06 בעודי בוחנת את חיוביי העתידיים, נדהמתי לגלות את עובדת היותי מחוייבת בתשלום לכרטיס שהודעתי על ביטולו, ואף שילמתי את הקנס כבר בחיוב קודם!
בפנייתי לחברה טענו תחילה שכלל לא הגיעה הודעת ביטול על הכרטיס. רק לאחר דין ודברים נמצא לפתע הפקס על שולחנו של הסוכן והוא הודה שמדובר בטעות. כשביקשתי שיבוטל החיוב, נאמר לי שזה לא הזמן. יש להמתין ליום ראשון, ולהמשיך במסכת הייסורים של הטלפונים המיותרים והבירורים מול חברת האשראי.
יש לציין שבחברת האשראי של ישראכרט, עשו למעני יותר ממה שאפשר לתאר, ועדיין לא הצליחו להביא לפתרון הבעיה, שנשאר מול החברה חסרת הבושה.
אני מוחה, ומבקשת לפרסם את תלונתי למען ייראו ויראו!!
פיצוי בגובה עלות החיוב על עוגמת הנפש והמינוס שנוצר פתרון נדרש :

דיזנהוייז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה