פרטי התלונה

תלונות מלון דן קיסריה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סופשבוע במלון דן קיסריה נושא התלונה:
‏שבת ‏28 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף השבוע של 27-28/05​ התארחנו במלון דן קיסריה, היו לנו מספר בעיות (מפורטות בהמשך). כשחזרנו שלחתי מייל תלונה למלון ולמרכז ההזמנות ולא קבלתי שום תגובה, שלחתי עוד מספר מיילים ואפילו התקשרתי לרשת אולם לא קבלתי שום תגובה, מעבר לתלונה עצמה, עצם זה שלא ענו לי אפילו היא הדבר שיותר מעצבן פה. להלן המייל שכפי ששלחתי ב29 למאי:

בסוף השבוע האחרון התארחנו אני ואשתי במלון דן קיסריה. ברצוני לדווח/ להתלוננן על מספר דברים(מהקל לכבד):
1. החדר - החדר בו שהינו היה מאוד מיושן (המיטה, הארונות, השטיחים) ולא תאם כלל את הציפיות שלנו ואת המחיר אותו שלמנו.
2. שירותי דת/ סידורי התפילה– משגיח הכשרות שאמור לארגן את התפילות ולדאוג שיהיה קורא בתורה מודיע ביום שישי בערב שהוא לא יהיה בבוקר בתפילה כי יש לו "התחיבויות אחרות" בבית כנסת אחר בעיר קיסריה ולכן לא יהיה מי שיקרא בתורה – כתוצאה מכך לא הגיעו אנשים לתפילת הבוקר - חלק הלכו לחפש להם בית כנסת בעיר ותפילת הבוקר כלל לא נערכה. גם בשאר התפילות אנחנו האורחים היינו צריכים לחפש מי שיקרא בתורה – מעולם לא נתקלתי בתופעה כזאת ואני רואה זאת כדבר חמור מאוד.
3. האוכל – אשתי חטפה קלקול קיבה כבד שמלווה בכאבי בטן עזים שלשולים ובחילות, זה החל מיום שישי בלילה - כנראה מהדג שהיה בארוחה – והיום היא עדיין לא מרגישה טוב ונאלצה להשאר בבית ולא ללכת לעבודה. זה הדבר האחרון שהייתי מצפה ממלון דן שמתהדר באוכל מצוין.
אני רוצה לציין לטובה את היחס של העובדים ושל עובדי הקבלה בפרט. בגדול, זה היה הביקור הראשון שלנו באחד ממלונות דן ואנחנו מאוד מאוכזבים.
לטיפולכם,
בברכה,
מתן יום טוב
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת תגובה, התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

מלון דן קיסריה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה