פרטי התלונה

תלונות מלון דן קיסריה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏נובמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קיסריה - מתחם המלונות כתובת:
קיסריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/11/04 עד 27/11/04 התארחנו אני וחברי במלון דן קיסריה,
להפתעתנו:
* ארוחת הערב ביום חמישי הייתה דלה מאוד ולא תואמת לתפריט, על מנת שאהיה מדויקת
אתאר את המנה - שניצל עוף יבש מאוד -וצ'יפס שצבעו אפור כהה שלא ניתנים לאכילה, כך גם חברי!!!
* בארוחת הבוקר ציפורים עפו בחדר האוכל חסר האסטטיקה ואף טעמו מהמזון, אכלנו רק מעדנים סגורים ולמרות זאת קיבלנו קלקול קיבה קל.
* אני וחברי נאלצנו לסעוד במסעדות קרובות ולא הגענו לארוחות למרות שהגיע לנו חצי פנסיון.
* בג'קוזי היו המון נמלים ולא היה ניתן להיכנס פנימה.
* בקשנו משירות החדרים פותחן ליין ולא נענו לבקשתנו!
* רעש ילדים בפרוזדור הפריע לשעות מנוחתנו.
* אנו גרים במושב אביבים בגבול הצפון ולא היה ביכולתנו לנסוע חזרה מפאת מזג האוויר הסוער והמרחק.

כמתואר מלון דן קיסריה 5 כוכבים אך הופתענו לגלות שאינו שווה אף לא כוכב 1.
***יש לציין שחברי הוא קצין לוחם ואת הנופש הזמנו דרך מדור הזמנות של הצבא, אין הוא יוצא לחופשה לעיתים קרובות ולכן נופש זה היה חשוב עבורנו.

אנו דורשים את כספנו חזרה ובהקדם, על עגמת הנפש שנגרמה לנו.

תודה על היענותכם לבקשתי,
רונית וקנין ויעקב דהן,
מושב אביבים.

למרות שהתלוננו במהלך שהותנו במלון ללא הועיל, גם שלחנו את המייל הנ"ל אך לא קיבלנו תשובה, התקשרתי שוב ושוב ודרשתי לדבר עם מנהל המלון, העבירו אותי למחלקת שירות לקוחות ובטענה כי אין באפשרותם לפיצוי ולהחזרת הכסף והם ינסו לשפר את הפעם הבאה, זאת התשובה שקיבלתי!!! למרות שעבר זמן משהותנו במלון, רמת השירות במלון היא גרועה מאוד ואינה מגיעה לרמת אכסניה מעופשת, במיוחד שחברי - בעלי כיום הוא קצין לוחם ומגיע פעם בשבועיים, נגרמה לו עוגמת נפש רבה.
רק היום גיליתי את האתר ואם תוכלו לעזור, אשמח מאוד.

יום טוב,
רונית וקובי דהן.


פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלון דן קיסריה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה