פרטי התלונה

תלונות סדש - חברת דלק

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע או למעשה-העדר שרות בכלל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
גבעת ברנר כתובת:
תיאור הבעיה:
היום בבוקר הגעתי לתדלק בתחנת הדלק סדש בגבעת ברנר.
לאחר המתנה ..הגיע אליי המתדלק וטען כי מדובר בתדלוק עצמי הפנה את גבו והלך...למרות שניסיתי להסביר כי אינני יודעת כיצד לתדלק (בעוונותיי הרבים!).
עברתי מסלול בכדי שאוכל לקבל שרות. אך הוא הביט בי מרחוק וסימן שגם במסלול הזה לא ניתן שרות..שאלתי בצורה מפורשת:"הכל תדלוק עצמי?" והוא ענה שכן!!
אך באותו הרגע הגיעה מכונית והוא בלי להתבלבל..נתן שרות מלא ! כולל תדלוק , תשלום וכו'..
באותו הרגע פשוט החלטתי לנסוע ולא לתדלק בתחנה הזאת יותר.. חשתי מפח נפש ומבוזה..אולי אני קיצונית בתחושותיי אך ככל שאני משחזרת את הארוע התחושה נשארת ..גם אם מדובר בתדלוק עצמי כנותן שרות שנמצא שם בתחנה יכול היה המתדלק לסייע ולתת הכוונה ללקוחה שנמצאת במצב שזקוקה לשרות באופן נחוץ ביותר ואינה מסוגלת לשרת עצמה ..מעבר לכך..אם כל המסלולים כפי שענה הינם בתדלוק עצמי - איך נתן שרות מלא למכונית שהגיעה אחריי?
עוגמת נפש סוג הנזק :

סדש - חברת דלק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה