פרטי התלונה

תלונות סדש - חברת דלק

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוקץ של 200 ש"ח ע"י המתדלק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בית החולים תל השומר כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון בצהריים נכנסתי לתחנת הדלק היחסית דיי קבועה שלי, וכמו כמעט כל שבוע, הגשתי למתדלק מזומן של 450 ש"ח, 2 שטרות של 200 + שטר של 50, בכדי שימלא לי טנק במחיר המוזל (שהוא רק במזומן),

רק אוסיף שתמיד אני ממלא טנק מלא כיוון שזו תחנת הדלק הזולה ביותר בסביבה, זה כסף שהבאתי במיוחד, והנחתי ברכבי לפני כן, וחבר אף ראה אותו בידי 10 דק לפני המקרה, כך ש100% הכסף נמסר למתדלק

המתדלק סיים, הוציא בעבורי קבלה, יצאתי לדרכי, לאחר 3 דק אני שם לב שהמחוג מצביע רק על חצי טנק, אני מביט בחשבונית ונדהם, המתדלק מילא רק 250, אני מיד שב לתחנה

מיד בכניסתי לתחנה, נזעקים לכיוון רכבי מנהל התחנה ועובד נוסף "כן כן אדוני מה בעיות?!" ממש נדמה (ואפשר לראות זאת במצלמה) כאילו ידעו שאני אמור לחזור, וזו נקודה חשובה, אני מתדלק בתחנה זו כבר שנה ומעולם לא התקבלתי בכניסה לתחנה כה בדחיפות שני עובדים כשהמנהל ביניהם, בטח לא בשעת צהריים עמוסה, זה שקוף כבדולח שהם ידעו היטב מדוע שבתי ומה רציתי

אני ניגש למתדלק ודורש עודף, המנהל סר וזעוף, בקושי מוכן לשמוע את דבריי, ישר עבר לתקיפה ולצעקות, בעוד אני מדבר רגוע ולא מראה כעס, המנהל ניגש למצלמה בכעס בצרחות, מדפדפף במהירות מסרב לתת לי לראות, וקורא למתדלק ואומר לו לספור את הכסף (כאילו שזה אכן אומר משהו...הלו בשנייה אפשר לדחוף את השטר בכיס השני)

המתדלק יודע בדיוק מה הסכום החסר בעוד שכלל לא אמרתי לו!!! רק דרשתי עודף...!! אני מצטער שלא הקלטתי את חילופי הדברים

מנהל התחנה מתקרב אליי ובמילים מאיימות ובצרחות דורש ממני לעזוב מהר את התחנה ולא לשוב אליה, ואני מדגיש-לא הרמתי את קולי ולא צעקתי עליו, דיברתי יפה, והיחס הכועס וחסר הפרופורציה מראה בבירור שהיה להם ממה לחשוש

ניגשתי למשטרה להגיש תלונה, ואני לא מתכוון לוותר על הכסף עליו עומל שעות יקרות ורבות בכדי לממן את לימודיי היקרים במכללה

כספי סוג הנזק :

סדש - חברת דלק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה