פרטי התלונה

תלונות עיר המלכים באילת

תלונות אטרקציות וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת דברים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 17.6.2011 הגענו למקום 3 משפחות עם 6 הורים ילד בן שנה, ילדה בת שנתיים וחצי, ילד בן 3 וחצי, ילד בן ארבע, ילד בן 6, ילד בן 8, ילדה בת 9 וילד בן 12, על החבילה הזו שילמנו 895 ש"ח.
את החבילה רכשנו דרך נציגה שלכם הנמצאת במלון גולדן טוליפ פריוויליג' באילת.
הנציגה שירקה לנו באומרה כי במקום יש מתקנים רבים חדשים אשר הוכנסו כל שנה ומאז היותינו לפני שלוש שנים המקום עבר חידושים רבים מאוד וכי כדאי לנו מאוד לשוב למקום. בנוסף היא אמרה לנו כי ישנו לונה פרק וכי נקבל ניקובים לעלייה על המתקנים.
בפועל דבר מכל מה שאמרה לא היה נכון ואין חידושים במקום אשר היינו בו כבר לפני שלוש שנים פרט למתקני ה"לונה פרק" אשר התברר לנו כי 2 מהם אשר הם מה שהילדים שלנו רצו ביותר עולים כסף מעבר לכרטיסים שעליהם כבר שילמנו.
ראוי לציין כי לפני שלוש שנים בפעם הראשונה נהננו מאוד מהמקום אך היות ואיננו מגיעים כל שנה לאילת חיפשנו אטרקציות אחרות לשלם עליהם ואילו היינו מודעים למצב זה מלכתחילה לא היינו באים שוב ואף ציינו עובדה זו לנציגה באומרינו שאנו מעוניינים בפעילויות חדשות ואין ברשותינו ממון לבזבז על מקום ודבר שכבר עשינו.
לצערינו האשת מכירות שיקרה עלינו
אני שילמתי בכרטיס אשראי את העסקה ופניתי לאשת המכירות בבקשה לבטלה ונענתי בשלילה
פניתי גם לגברת כרמית אדה שהיא עוזרת ראשית למנכ"ל ואף היא השיבה שאת הנעשה אין להשיב ואף הציעה כרטיסי כניסה בחינם למקום
אך מכוון שכניסתינו האחרונה הייתה מיותרת אין לנו מה לעשות בעוד כניסה ובנוסף אנו מגיעים לאילת אחת לשלוש שנים כך שההצעות אינן מועילות פרט לביטול החיות
אני הודעתי לגברת כרמית כי אני מבטל את החיוב של כרטיס האשראי והיא לא הגיבה לזאת.
כספי סוג הנזק :
החזר חיוב פתרון נדרש :

עיר המלכים באילת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה