פרטי התלונה

תלונות מאפיית ברמן

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 15.4.08 נקנה בסניף כרמיאל של ללין מוצרים בסך 140 ש"ח, המוצרים נקנו ע"י בעלי כמתנה.
לאחר יומיים הגעתי לחנות ללין בגרנד קניון בחיפה וביקשתי להחזיר את המוצרים ולקבל כסף חזרה.
לאחר שיחה בטלפון של המוכרת עם מנהלת החנות הפנתה אותי לשירות הלקוחות לסניף החברה.
בפניה אליהם שוחחתי 4 פעמים יום אחרי יום עם סיון אשר אמרה שתבדוק ובכל יום מחדש היא לא חזרה אליי ואני שוב ושוב התקשרתי אליהם.
התשובה שניתנה לי היא שאין אפשרות לקבל החזר כספי וכי זה רשום במדיניות ההחזרה שלהם בחנות עצמה.
אני טוענת כי זכותי המלאה לבטל עיסקה ולדרוש את כספי חזרה תוך 14 ימי עבודה וכי זהו חוק הגנת הצרכן ולשם כך נועד.
מנסיוני כעובדת בשירות לקוחות, אני יודעת כי לקוחות שאפילו מתחיבים במעמד העסקה כמו התחיבות לשנה על שירות מסוים, יכולים לבטל, אמנם הדבר מצריך אישור מיוחד ולא בקלות ראש, אך זוהי זכותו של הצרכן!
לאחר מספר נסיונות לשוחח עם גברת המנהלת שרית, קיבלתי סירוב מוחלט מסיון, לדבריה היא נותנת את התשובות, וגם עם המנהל מעל שרית אין לי זכות לשוחח!!!
ברצוני לבקש את עזרתכם בנושא מכיון שאין עם מי לדבר בחברה הזו, אין הבנה של שירות לקוחות מהו, חבל כי זו הקניה הראשונה שלי שם, ואם שקלתי בעתיד לקנות משם משהו, גם זה לא יקרה, וכידוע לקוח מרוצה מספר ל7 אנשים, לקוח לא מרוצה מספר ל 100 אנשים, אז בשבילם חבל!!!
בסה"כ 140 ש"ח שלי כרגע חשובים.
אודה לעזרתכם בנושא.
פניה לחברה מתוקף חוק הגנת הצרכן לביטול עסקה תוך 14 יום. פתרון נדרש :

מאפיית ברמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה