פרטי התלונה

תלונות מאפיית ברמן

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיערה במאפה ומענה מחפיר ומזלזל מהחברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בית הדפוס 24, א.ת. גבעת שאול ב' ירושלים כתובת:
נקנה בתחת דלק סונול בנס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים רכשתי מאפה בוקר ארוז של חברת ברמן ומצאתי בו שיערה דוחה וארוכה אפויה בתוך הבצק.
נגעלת לחלוטין, שלחתי מייל לשירות לקוחות (לאחר שלא ענו לי טלפונית). נציגה חזרה אליי באותו יום, לקחה ממני פרטים והבטיחה לחזור אליי, אבל מאז לא שמעתי מהם דבר (וגם החגים נגמרו מזמן).
כעבור שבועיים שלחתי שוב מייל כדי לברר מה קורה- לא קיבלתי תשובה. התקשרתי טלפונית למחרת- מוקד שירות הלקוחות לא פעל ולכן הפנו אותי למישהי בלשכת המנ"כל/סמנכ"ל.
מי שדיברתי איתה ענתה לי בגסות רוח, רמזה שאני רק מחפשת פיצוי כספי, התעצבנה שאני לא סבלנית מספיק (אחרי שבועיים שלא שמעתי מהם לאחר שהבטיחו לחזור אליי, ולאחר שפניתי אליהם מיוזמתי 3 פעמים), טענה ששיקרתי שפניתי אליהם לפני חודשיים ולא לפני שבועיים (שקר גס, כל הטענות שלי מגובות במיילים כתובים עם תאריכים) ושאני עצבנית בלי סיבה. כשהסברתי לה שאני לא מחפשת סתם פיצוי אלא כועסת באמת כי רכשתי מוצר וקיבלתי במקומו דרעק, היא ענתה לי ש"אל תדאגי, קיבלת מאיתנו דרעק ותקבלי עוד הרבה". במילים האלה ממש. לאחר מכן היא ניתקה לי את הטלפון בפנים.
מיותר לציין שאני לא מתכוונת לרכוש שום מוצר שלהם יותר ואין לי עניין בפיצוי בדמות עוד מוצרים עם עוד שיערות, רק חשוב לי שכולם יידעו על היחס המחפיר של נציגי החברה כלפי לקוחות שנתקלו במפגע תברואתי במוצרים שלהם.
אם על שיערה במאפה אני עוד יכולה לסלוח, הרי שעל הבהמיות, גסות הרוח והזלזול של מי-שלא-הייתה שענתה לי בטלפון אני כבר לא סולחת.
אני ממליצה להתרחק ממוצרים של מאפיית ברמן. אם תתקלו בבעיה תברואתית רק תקבלו מהם, כלשונם וכהבטחתם, עוד דרעק.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות אמיתית מהחברה, פיצוי כספי על המוצר הפגום פתרון נדרש :

מאפיית ברמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה