פרטי התלונה

תלונות ש. שסטוביץ בע"מ

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי שניתן לי מהחברה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב לכם קניתי 2דאורדורנט ליידי ספיד סטיק בחודש 08/10 לאחר כמה לחיצות הלחיץ ניתקע לי קיבלתי 3 זיכויים מהחברה שבה רשום שאפשר להמיר את מוצר הזיכוי במוצר אחר מהח' ,ניגשתי למח' איפור של החב' בסופרפארם בחרתי באתי לקופה אמרו לי אי אפשר להמיר לאיפור היתאכזבתי והלכתי. לאחר מכן באתי שוב לסופרפארם ניסיתי שוב להישתמש בזיכוי אך המוצר היה בהנחה גדולה ולכן אמרתי אני אחכה.אתמול שוב הלכתי לסופרפארם וחיפשתי מוצרים כלליים כפי שנידרשתי ושוב בקופה נאמר שלי שאי אפשר להמיר את המוצר למוצר כללי כי המוצר הרשום בזיכוי לא חסר על המדף רק עם חסר אז אפשר להמיר.כשהיתקשרתי הבוקר ודיברתי עם שרות לקוחות של שסטוביץ הפקידה הנחמדה אמרה לי זה נכון וברור אמרתי לה לך זה ברור לא לי הלקוחה ולכן אשמח מאוד אם להבא ירשם על הזיכוי 1 ) לא ניתן להמיר באיפור2.)לא ניתן להמיר למוצר אחר אם המוצר לא חסרעל המדף 3 ) אםהמוצר במבצע ינתן הזיכוי לפי מחיר מבצע 4 )שלא תירשם ביכלל השורה שכן אפשר להמיר את המוצר. פשוט אכזבה 3 פעמים ניסיתי להשתמש בזיכויים ותמיד ניתקלתי בקשיים ואי נעימות בקופה היום אני שולחת את הזיכויים בחזרה לחברת שסטוביץ אני ממש לא מעוניינת בהם
עלבון סוג הנזק :
לשנות את המלל בזיכוי פתרון נדרש :

ש. שסטוביץ בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה