פרטי התלונה

תלונות ש. שסטוביץ בע"מ

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. בתאריך 23.5.13 רכשתי בטירת הכרמל בחנות המפעל שלכם שלושה בשמים. בעודי בחנות התחרטתי ורציתי להחליף את אחד הבשמים. נאמר לי שאין החלפת מוצרים. אבל אני עדיין בחנות ולא יצאתי ממנה וביקשתי שיתקשרו למנהלת הסניף. המנהלת אורלי טענה שיחליפוו לי את המוצר אבל שלא אגיע לכאן יותר לקנות!!!! ממש חוצפה ושירות בזוי מצדה של המנהלת להגיד כאלו דברים. זכותי להכנס לחנות ולרכוש וגם זו לא פעם ראשונה שאני קונה כאן.

ש. שסטוביץ בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
סוניה מרמרי - מנהלת יחסי הציבור שם ותפקיד:
טוני יקרה, לאחר בירור שערכתי עם מנהלת החנות, הצטיירה בפני תמונת האירוע.
אני מבקשת ליידע אותך שברגע שהתשלום בוצע, מבחינתנו התבצעה רכישה - בין אם נשארת בחנות ובין אם שבת לביתך.ואכן, בחנות העודפים המדיניות היא "ללא החלפות". אורלי שינדל, מנהלת החנות, הבהירה לך שזוהי המדיניות במקום, ולטענתה אמרה "אלה התנאים אצלנו, ואת יכולה לא לקבל אותם".
כך או כך, אנו מתנצלים על עגמת הפש שנגרמה לך, ומקווים שתהיה לך חווית קניה מצוינת בעתיד. כמו לכל לקוחותינו!
תגובה:
אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו 1-700-70-93-70
ונפצה אותך בפינוק...
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה