סוניה מרמרי - מנהלת יחסי הציבור |
שם ותפקיד: |
טוני יקרה, לאחר בירור שערכתי עם מנהלת החנות, הצטיירה בפני תמונת האירוע.
אני מבקשת ליידע אותך שברגע שהתשלום בוצע, מבחינתנו התבצעה רכישה - בין אם נשארת בחנות ובין אם שבת לביתך.ואכן, בחנות העודפים המדיניות היא "ללא החלפות". אורלי שינדל, מנהלת החנות, הבהירה לך שזוהי המדיניות במקום, ולטענתה אמרה "אלה התנאים אצלנו, ואת יכולה לא לקבל אותם".
כך או כך, אנו מתנצלים על עגמת הפש שנגרמה לך, ומקווים שתהיה לך חווית קניה מצוינת בעתיד. כמו לכל לקוחותינו!
|
תגובה: |
אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו 1-700-70-93-70
ונפצה אותך בפינוק... |
פתרון: |
|
|