פרטי התלונה

תלונות אופיר תיירות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדירה לרשות-צינעת הפרט ואי-התייחסות לסעיף זה למרות טלפ' ופקסים שלי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בן יהודה 32 ת"א הנהלת אופיר טורס כתובת:
תיאור הבעיה:
בספטמבר 05 הזמנו דרך מרכז הזמנות אופיר טורס 5 חדרים למלון גנים ים המלח לנו ולילדינו. היה צריך לחזור על הואצ'רים כמה פעמים בגלל טעויות ש ל ה ם בשמות ותאריכים. החמור מזה שבטופס למטה יש ס' הערות וברוב הואצ'רים היה פס שחור אך בואצ'ר מס' 11440 לא נמחקה המילים המציינות שאני גרושה ושמי לפני גרושי היה כך וכך. הדבר הרתיח אותי, מה לזה ולהזמנת מלון, למה זה צריך להגיע למלון ומי יודע לאן עוד, אני נשואה בשנית כבר שנים רבות ,זה לא רלוונטי להזמנה כל שהיא מסוכני נסיעות וזו חדירה לצינעת הפרט. למרות שיחותי הרבות בטלפון עם אחראית לקוחות בשם ספיר עוזיאל לא קיבלתי תשובה לשאלותי: מי מאיפא ואיך הגיעו פרטי האישיים אליהם. כל פעם היא ענתה לי תשובות מטומטמות ואפילו פוגעות לענין השיבוש בתאריכים אך מעולם לא התיחסה לענין הנ'ל. אי לכך פניתי כבר ב2 פקסים למנכ"ל ששמו לנוחיותכם בועז וקסמן וביקשתי מ מ נ ו לעיין בפקסים שלי , בואוצ'ר אותו ציינתי בפניכים ולקבל תשובה מ מ נ ו. מכיון שלא זכיתי לכך ואני רואה בזאת ענין חמור ולא של מה-בכך אני פונה אליכם . מסרתי לכם הפרטים החשובים, כל הפקסים ותשובותיה בידי אם תזדקקו. אני מקווה שאתם מכירים בחשיבות הענין ותעזרו לי לקבל תשובות עניניות. בתודה עדנה
עוגמת נפש איומה סוג הנזק :
תשובות ברורות כיצד-למה-איך.... ופצוי כל-שהוא! בנוס פתרון נדרש :

אופיר תיירות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה