פרטי התלונה

תלונות Zap (זאפ)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תגובה ו/או לקיחת אחריות על טעות באתר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קיבוץ רמת הכובש 44930 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.1.07 שלחתי לזאפ פניה בפקס וכן דרך טופס המשוב באתר שלהם.
בפניה כתבתי על כך שעקב טעות באתר שלהם רכשתי יומיים קודם לכן מייבש בקו דגם 1161 שלא כלל חיישני לחות, למרות שבאתר שלהם כתוב שמייבש זה כן כולל חיישני לחות (פונקציה שמקצרת את זמן הייבוש וחוסך בחשמל). הטעות התגלתה לנו לאחר פתיחת האריזה לפי הכתוב בחוברת הפעלה ולפי בדיקה פיזית של תוף המייבש.
בקשתי הייתה שזאפ יתערבו בכך שאוכל להחליף למייבש עם חיישנים את המייבש שכבר אינו באריזתו ללא נזקים כספיים נוספים (בגין ההובלות והחזרת המוצר). לא דרשתי כי הם ישלמו את ההפרש בין מחיר המייבש שקיבלתי למייבש עם חיישנים, אלא רק שלא יגרמו לי נזקים כספיים נוספים.
עד לרגע זה, 15.1.07 לא זכיתי לתגובה. זאת למרות שברור לי שפנייתי התקבלה, כיוון שמיידית הם שינו באתר את הנתונים וכעת כבר לא כתוב כי המייבש הנ"ל כולל חיישנים.
גם אם זאפ לא התכוונו למלא את בקשתי ו/ או לפצות אותי, המעט שנדרש מהם הוא להגיב ולא להתעלם מהפניה כאילו מעולם לא קיבלו אותה. אני מזועזעת מכך שאתר מוביל בתחום השוואת המחירים אינו רואה לנכון לתת שירות.
כעת לאחר שהתייאשתי מזאפ כבר נעשה שימוש במוצר וכפי הנראה לא ניתן יהיה להחליפו, אך אני דורשת פיצוי בגין הנזק הכספי ועוגמת הנפש.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Zap (זאפ) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה