פרטי התלונה

תלונות Zap (זאפ)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת מוצר ואספקה שלא בהתאם למוצר שהוזמן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי דרך אתר"זפטא" את מוצר הבא: נגן MP4 בנפח 2GB של חב' MIZUHO
במחיר של 299 שח' מס' הזמנה17410 בתאריך 10/03/07 ב 23/03 סופק על ידי הספק אם.ג'י.איי. טי.ישראל בע"מ נגן MP4 בנפח 1GB באותו מחיר 299 שח'
לאחר שפניתי לספק טענו שיא להם נגן כפי שהזמנתי וסכמתי איתם שאחזיר את הנגן
בדואר רשום ואני אזוכה שלחתי למחרת את הנגן בדואר רשום חזרה לספק.עד עתה אין עוד תגובה מהספק בבדיקה דרך הדואר נרשם שהנמען למרות שתי הודעות לא בא לקחת את החבילה. שלחתי תלונה לזפטא גם בכתב וגם במענה קולי ללא תגובה ואני ממתין עד היום לסיום הפרשה. למותר לציין שבדרך זו אתה לומד שקניות דרך האינטרנט לא משתלמות ובמקרה הטוב אתה מפסיד דמי משלוח ודמי החזר.
כספי סוג הנזק :
אמינות והתיחסות לתלונה פתרון נדרש :

Zap (זאפ) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה