פרטי התלונה

תלונות Zap (זאפ)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הגינות והטעיית הציבור נושא התלונה:
בונדרמן עוז שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
פרסמתי תגובה לגבי חנות שנתנה לייחס בינוני ומטה וזאפ לא פירסמו אף על פי שכתבתי בשפה נקייה ודברתי לעניין.התגובה באה כביקורת פונה וזכות הציבור לדעת
איפה לרכוש ואיפה לא.ברגע שזאפ מונעת תגובות שליליות על חברה לא נותר לי אלא להאמין שקיים יסוד סביר שזאפ עושה יד אחת עם חנויות מסוימות.
פגיעה ברבים סוג הנזק :
פרסום התגובה פתרון נדרש :

Zap (זאפ) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה