פרטי התלונה

תלונות Zap (זאפ)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זאפ סירבו לפרסם חוות דעת שלילית על חווית קנייה זוועתית נושא התלונה:
לוין אלעד שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏10 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חווית קניית מקרר מסיטי דיל (citydeal.co.il)


הזמנתי מקרר משרדי של אלקטרה וביקשתי שיגיע בדחיפות. איש המכירות (גל) הציע לי משלוח אקספרס חינם אם אקח דגם יקר יותר - אמקור. המשלוח כמובן התעכב והובטח לי על כך זיכוי בסך 100 ש"ח בקניות עתידיות. כשהמקרר הגיע, הוא עשה רעש איום ונאלצתי להזמין טכנאי של קריסטל. הטכנאי קבע שעליי לבטל את העסקה (לא להחליפו באחר, משום זאת בעיה ידועה עם הדגם הזה... אינני יודע אם איש המכירות ידע זאת כשמכר לי... תשפטו אתם!) חזרתי לחנות להזמין את הדגם המקורי, וביקשתי לממש את הזיכוי המגיע לי על העיכוב במשלוח. נאמר לי שהזיכוי לא תקף לקניית המקרר אלא רק ל-"מוצרים יקרים יותר" כמובן... לאחר שנודע לאיש המכירות שביטלתי את העסקה על המקרר הקודם הוא אמר שעצם זה שביקשתי את הזיכוי זו "חזירות ישראלית" וניתק לי את הטלפון. חוויית הקניות הכי גרועה שעברתי בחיי!!

אין ספק שהיה פה גם חוסר מזל של איש המכירות, אבל חנות נמדדת כשמשהו משתבש... אם היו נחמדים אליי ומפצים אותי, בכלל לא הייתי טורח לפרסם את הסיפור!



המינימום שהחנות הזאת צריכה לקבל זו חוות דעת שלילית בזאפ, נכון? כמובן שלא!



רציתי לפרסם את הפיסקה הנ"ל כחוות דעת בזאפ, אבל הם לא הסכימו לפרסם... כששאלתי למה, קיבלתי את התגובה הזו:

"שלום רב,
חוות הדעת מספר 190932963S אשר נכתבה על חנות CityDeal נדחתה מפרסום באתר זאפ,כיוון שנמצא פער גדול בין גירסתך לבין גירסת החנות .

ניתן לפרסם שוב את חוות הדעת עם השינויים הנחוצים על מנת לאפשר את פרסומה.
לצפייה בחוות הדעת לחץ כאן.

בנוסף, מומלץ לעיין בשאלות ותשובות נפוצות לנושא זה.
http://www.zap.co.il/faq.asp?faqid=1


המשך גלישה נעימה בזאפ!

בברכה,
ערד
זאפ
http://www.zap.co.i"

לא ייאמן!! הם שואלים את החנות מה היא חושבת על עצמה ומצפים לתשובה אובייקטיבית?!? זאפ פשוט צריכים לשמור כנראה על יחסים טובים עם החנות כדי להמשיך לעשות כסף... בזיון!


כשנותנים חוות דעת שלילית על מישהו ב-ebay, הוא צריך להתחנן אלייך כדי שתסלח לו ותשנה את זה... אבל כמובן שבישראל זה לא עובד ככה. גועל נפש!

לא קונה יותר בזאפ בחיים!

פירסום חוות הדעת כמו שהיא, פיצוי מחברת סיטי דיל. פתרון נדרש :

Zap (זאפ) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה