פרטי התלונה

תלונות סימילאק

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
באחד מימי השישי רכשנו במכולת השכונתית קופסת תחליף חלב לתינוקות של סימילאק טופ 3. נסענו לשבת עם הקופסא סגורה. בלילה כאשר בני התעורר וביקש בקבוק עם סימילאק פתחתי את הקופסא בחשיכה (שבת בערב ושומרי מסורת) ולתדהמתי הקופסא לא הייתה כלל כפית!!! נאלצתי להעריך את הכמות אך התפרסמו כבר אין ספור כתבות על תינוקות שכמעט נגרם להם נזק בגלל כמות שגוייה של אבקה.
פניתי לחברת סימילאק קויתי שיתייחסו למקרה בחומרה הרי הם אמורים לדאוג לשלמות ובריאות התינוקות (חברת תרופות) שם המוקדנית טרחה לספר לי שזו הסיבה שבגללה צריך להסתובב גם עם דוגמיות של המוצר ועל כן שלחה לי בדואר זיכוי ל3 דוגמיות של המוצר שכל אחת מהן מכילה בקושי מנה.
עלבון סוג הנזק :
זה ממש זלזול בי כצרכן קבוע של מוצר כ"כ יקר ויומיומ פתרון נדרש :

סימילאק שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות סימילאק שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה, מאיר אלה, ביום רביעי, 1/3/06.
הלקוחה רצתה להפנות את תשומת לב משתמשי סימילאק למקרה שקרה לה - מחסור בכפית בפחית סימילאק שרכשה.
הלקוחה קיבלה הסבר מקצועי נוסף למקרה וכן הבהרה לגבי החלופה , שקיבלה (ולא כפי שתארה בפניך את המקרה).
הלקוחה הודתה כי לא תארה את המקרה בפניך בצורה מדויקת.
כיוון שהלקוחה לדבריה, לא משתמשת כיום בתחליפי חלב סיכמנו כי כרגע לא נוכל לעזור לה בחלופה נוספת .
בתוך כך הסכמנו על פתיחת ערוצי תקשורת ישירות מולנו, במקרה ותתקל במקרה נוסף , הקשור לחברה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה