פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וחוסר רצון להחליף נעליים פגומות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן 14 תל אביב כתובת:
סניף מרכז וייצמן איכילוב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לחנות עם זוג נעליים שנקנה לפני פחות מחודש שאחת הסוליות פשוט נשברה לשני חלקים. ביקשתי להחליף את הנעליים לזוג אחר. נאמר לי שאין יותר נעליים כאלו ושאני יכולה לבחור זוג אחר מקולקציית הקיץ. ניגשתי לבחור נעליים אך נשארו מעט מאוד זוגות ורק כ 2-4 דגמים היו במידה שלי. ביקשתי לדבר עם מנהלת החנות בחורה בשם תמר אך היא אמרה שתבוא עוד מעט נאלצתי לחכות כ 20 דקות עד שהופיע ואז התעלמה ממני והתייחסה בזלזול ואמרה שהיא לא חייבת להחליף את הנעליים כי נקנו בסוף עונה (רציתי לציין שעל החשבונית הייתה חותמת שאין החלפות אך בחנות לא היה שום שלט או רמז לכך ולא ידעתי זאת לפני שקניתי את הנעליים)
שאלתי אם אפשר לקבל זיכוי לשימוש במועד אחר ואז נאמר לי שכן אך רק על 30 שח ולא 40 כפי ששילמתי כי זה המחיר כיום למרות שאין את הנעליים שהחזרתי בחנות.
לבסוף בליית ברירה נאלצתי לקחת זוג נעליים שלא היה ממש נוח והייתי שמחה לאפשרות להחליפם.
ביקשתי טלפון של בעלי החנות אך היא ה]נתה אותי לאתר החברה, כמובן שגם שם כתבתי את התלונה הנ"ל.
תודה על עזרתכם בהעברה של התלונה לממונים וכן בירור לגבי חוקיות אי החלפת מוצר פגום בגלל שנרכש בסוף עונה
בזבוז זמן עלבון סוג הנזק :
אשמח אם התלונה תגיע לממונים כי לא קיבלתי שם או טלפון של בעלי החנות פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אלינו דרך אתר החברה.
אנו נאשר ללקוחה זיכוי בעלות הנעל כ40 שקלים.
תגובה:
זיכוי על סך 40 שקלים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה