פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארבעה זוגות התפרקו בחודש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ביאליק רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי יפעת לקוחה קבועה בסניף ביאליק רמת גן. אני מודעת לאיכות ה"לא גבוהה" של נעלי טו גו אך מנהלת שעבדה בעבר בחנות אמרה שעל כל זוג יש אחריות ולא כל הנעליים פגומות ובאמת האמנתי לה ואכן כך היה.בעונת החורף קניתי ארבעה זוגות מגפיים שניים במחיר יקר יותר ושניים במבצע סוף עונה. לאחר כשלושה שבועות(סה"כ) מאז שקניתי את כל הזוגות ראיתי שהם מתפרקים, העקבים יוצאים והסוליות נפרדות ולכן חזרתי עם כל הארבעה לסניף הקבוע ממנו אני קונה. המוכרת אמרה שהיא מצטערת ומכיוון שבדיוק העונה הסתיימה היא לא יכולה להחליף לי אותם או לתת לי משהו חלופי. הסברתי כי מדובר בשלושה שבועות בהם בקושי נעלתי כל זוג פעמיים ושאני מוכנה למרות ששתי זוגות נקנו במחירים גבוהים יותר שאקבל זיכוי על מחירי המבצע והיא לא הסכימה. ביקשתי לדבר עם מנהל/ת אך היא טענה שהיא לא נמצא/ת. אמרתי לה שאם היא לא מחליפה לי אני אאלץ לזרוק את כל הארבעה זוגות ולהתלונן, אמרה" אני מצטערת, תתלונני" וראתה איך אני משאירה מחוץ לחנות ליד פח הזבל שקית עם ארבעה זוגות נעליים והולכת וזה אפילו לא הטריד אותה. בתור לקוחה קבועה(לשעבר) שמקבלת מיילים ועדכונים חמים על מבצעים, סניפים סקרים שנעשים וכדומה, מאוד התאכזבתי מהשירות המזעזע ומהאטימות. מה שבטוח שהם הרשת האחרונה שאפנה אליה כאשר אצטרך נעליים(ואני מכורה לנעליים) יום טוב!
עוגמת נפש וכלכלי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה