פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע!!!!! (של מנהלת החנות) נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
יוקנעם כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי 2 זוגות נעלים, מהמוכרת ביקשתי מידה 40 ולא שמתי לב שהנעל הייתה במידה 39, אחרי שראיתי את זה בבית חזרתי למחורת לחנות בכדי להחליף, נאמר לי שאין מידה 40. כשביקשתי לבדוק אם קיים בסניפים אחרים גברת יעל (מנהלת כמו שרשום על התג) ענתה שאין שירות כזה ואני צריכה לעשות זאת בעצמי או להחליף למשהו אחר. אחרי שנעלצתי להתעצבן היא עשתה טובה ו"בדקה" בשני סניפים וענתה לי שאין גם שם. יצאתי מהחנות והתקשרתי בעצמי לשני הסניפים שהיא התקשרה ומסתבר שכן קיים שם הדגם במידה שביקשתי. לפי דעתי זו חוצפה להתיחס כך ללקוח ועוד מצד מנהלת החנות??!!! לא מספיק שהיא לא רצתה לעזור אלא גם שיקרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה