פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי נעליים חדשות בסניף נתניה של הרשת. נעל דמוית עור. כשנשאלתי על שפשופים וקילופים כיוון שלא מדובר בעור, נאמר לי כי יש אחריות ל- 3 חודשים ואפשר להחליף. לאחר שבועיים בהן נעלתי את הנעליים אולי 3 פעמים התגלו לי 2 קילופים מזעזעים. מנהלת החנות ושירות הלקוחות מסרבים להחליף לי את הנעל והציעו לשלוח אותה לצביעה. הם הדגישו בפניי כי נהלי החברה כתובים בדלפק הקבלה וממחויבותי כצרכנית לקרוא אותם. האם המוכרת אינה מייצגת את נהלי החברה?! איבדו לקוחה שקנתה שם הרבה ולא קיבלה שירות הוגן או תמורה לכסף!!
כספי סוג הנזק :
החלפת הנעל או החזר כספי פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
זיוה צמח- מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
בעמדת הקופה אכן קיימת מדיניות שרות חברה אשר מעדכנת את הלקוחות באחריות הניתנת על המוצרים ואכן המדיניות מעדכנת את הלקוחות כי אחריות אינה תקפה על שיפשופים .
אנו כחברה מחוייבים להציג מדיניות חברה על מנת שהלקוחות יהיו חשופים למגוון השירותים והאחריות שהחברה מספקת.
תגובה:
מהסיבה שTOGO יודעת להעניק שירות גם מלפנים משורת הדין ינתן ללקוחה אפשרות בדיקה ותיקון המוצר על הצד הטוב ביותר ע"י סנדלר מקצועי מטעם החברה
נשמח לראותך ולספק עבורך שירות! הנך רשאית להגיע לכל סניף הקרוב לביתך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה