פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות מהנמוכים שקיימים בארץ נושא התלונה:
קורץ רונן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רוצה לציין כי בד"כ השרות בסניפי הרשת הוא מהטובים שניתקלנו בהם אבל אמש ב-5.8.08 ניגשה אשתי לסניף TOGO קניון חיפה עם נעליים שנרכשו ב-22.7 בסניף לב המפרץ. ברשותה היו חשבונית + הנעליים שלא ננעלו מעולם והמון מוטיבציה להחלפה. בחנות היא שוחחה עם מנהל החנות אבירז עמיחי הנ"ל לא היה מעוניין לשמוע בכלל על הבעיה וטען כי חלפו 14 יום והוא לא מחליף את הנעל ואם יש לה בעיה שתפנה למחלקת שרות לקוחות כי הוא המנהל.! אז אדון אבירז כבוד המנהל בבדיקה פשוטה חשבונית הייתה יכול לראות כי אתאריך היה בדיוק היום ה-14 דבר שני יש דרך לומר דברים ולכבוד הנהלת TOGO ממש חבל שאתם לא בודקים מי מנהל את החנויות שלכם כי בשאר החנויות הצלחתם אבל תפוח רקוב ומסריח אחד מסריח את כל הסל.
עלבון סוג הנזק :
אני לא מבקש שכבוד המנהל ייצור איתי קשר ויבקש סליחה. ויבין שאין לו כל כך הרבה כוח כמו שהוא חושב. פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה