פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפה והטעית הצרכן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פולג נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי נעליים שעלו 70 שקלים ושאלתי אם תהייה בעיה יהיה ניתן לחליף והמוכרת אמרה שכן. אחרי יומיים באתי להחליף כי המידה היתה קטנה והעלו את אותם נעליים ל-100 שקלים. אמרו לי שאם אני רוצה להחליף אאלץ להוסיף 30 שקלים כי עכשיו הם נקראות קולקציה חדשה. אותו הדגם שלפני יומיים היה במבצע!. התייחסו בזילזול ולא עניין אותם שעכשיו נתקעתי איתם כי המידה היא 41 ואין להם מידה יותר גדולה מיזה. לקנות שם זה כמו בשוק- יום אחד בא להם להוריד למחרת מעלים ואין להם מושג מה לעשות עם לקוח שבא להחליף. לחלק הם אומרים שאין החלפות לחלק כן פה צריך להוסיף ושם לא. בלאגן שלם
ועוגמת נפש סוג הנזק :
לתת אפשרות להחליף או לקבל זיכוי פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שרות לקוחות-רותי שם ותפקיד:
ללקוחה ניתנה אפשרות להחליף את הנעליים לאותו דגם ללא תוספת תשלום,במידה ותבחר דגם אחר מהקולקצייה החדשה תצטרך להוסיף כסף,כמובן כי יש נעליים מקולקצייה חדשה אשר המחיר שלהן יקר יותר,חברתינו אינה מייצרת נעליים מעל מידה 41.כך שאין באפשרותינו לספק ללקוחה מידה יותר גדולה.הלקוחה רכשה את הנעליים בתקופת מבצע,משמע,אין החלפות בתקופת מבצעי סוף עונה,ההחלפה ניתנה לה מלפנים משורת הדין וגמישות עימה,אך בכל זאת תהיה הלקוחה חייבת להוסיף כסף כל כל נעל אחרת אשר תבחר מקולקצייה חדשה וזאת בהתאם למדיניות שרות חברה. תגובה:
אני מציעה ללקוחה לבחור דגם אחר מסוף עונה או דגם חדש מקולקצייה חדשה בתוספת תשלום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה