|
|
|
|
|
|
סירוב להחלפת/תיקון מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון גבעתיים |
כתובת: |
קניון גבעתיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום
רכשתי בחנות זו חגורה.
טרם הורדה התוית בניסיון בבית למדוד אותה - האבזם נשבר.
כשהגעתי לחנות עם החגורה (כשהתוית עדיין עליה) נאמר לי כי אין אחריות על חגורות.
הבהרתי שבמוצר לא נעשה שימוש אפילו פעם אחת, נאמר לי ע"י מי שהציג עצמו כמנהל החנות, כי אין לו אפשרות להחליף החגורה או לשולחה לתיקון, אלא עליי לפנות לשירות הלקוחות.
לבקשתי שהוא יפנה לשירות הלקוחות או לבכיר ממנו על מנת לא "לתזז" אותי ענה שאין לו עם מי לדבר בשלב זה.
אודה על טיפולכם המסור,
בתודה מראש ובברכת חתימה טובה ושנה טובה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת החגורה או תיקונה ע"ח החברה או החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
To Go שירות לקוחות
, תגובה:
|
רותי קייזמן-מנהלת שירו |
שם ותפקיד: |
פניות מסוג זה מופנות ישירות לשירות לקוחות,הלקוחה לא פנתה לשירות לקוחות לקבלת מענה,אבקש כי הלקוחה תיצור עימנו קשר על מנת שנוכל לספק עבורה מענה ושירות כראוי. |
תגובה: |
לפי הבנתי הלקוחה רכשה חגורה מסוף עונה, למרות שאין אחריות על מוצרים בסוף עונה,אני מקווה שנספק עבורה פתרון הולם.אנא צרי קשר עם מחלקת שירות לקוחות, טל:036888969.תודה על הפנייה ויום טוב. |
פתרון: |
|
|
|