פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר צדק ויחס מגעיל ללקוח. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע מרכז ביג כתובת:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.11.08 קניתי שני זוגות מגפיים ברשת נעלי TO GO.
ערב למחרת הקניה נעלתי את אחד מזוגות המגפיים לאירוע שהיה לי.
אציין כי המגפיים שנעלתי לאירוע היו בצבע ב'ז.
במהלך האירוע שמתי לב כי המגפיים קיבלו סימנים בצבע שחור.
את הסימנים נסיתי להוריד בעדינות אך הסימנים לא ירדו.
מאותו הרגע פשוט התביישתי לקום מהכסא באירוע.
בתאריך ה 7.11.08 ניגשתי לאותה החנות בביג באר שבע ודיברתי עם נציג בשם אלכס וסיפרתי לו על המקרה.
אלכס אמר לי שזה לא בעיה להוריד את הסימנים ואמרתי לו שנסיתי בעדינות ולא הצלחתי.
אלכס התעקש ואמר לי שהוא יוריד את הסימנים.
אלכס לקח את המגפיים לתוך המחסן בחנות וכאשר חזר, אומנם הכתם השחור ירד אבל הנעל הפכה מצבע ב'ז לצבע לבן מרוב שיפשופים, שאת סימניהם לא ניתן לפספס.
אמרתי לאלכס באותו הרגע שאיני מוכנה לקבל נעלים כאלו לאחר שנעלתי אותם רק יום אחד.
אלכס אמר לי להשאיר את הנעלים שם ולאחר שמנהל האיזור יראה את המגפיים הוא יחליט אם להחליף אותן.
אלכס אמר שנציג יחזיר לי תשובה לאחר חמישה ימים.
אף נציג מרשת TO GO לא טרח לחזור אלי!!
לאחר 13 ימים יצרתי קשר טלפוני עם החנות בביג באר שבע.
והם אמרו לי בצורה מזלזלת ומבישה ואני מצטטת "התשובה אלייך היא לא".
לאחר יחס משפיל ומזלזל מצד רשת TO GO החלטתי להתקשר למנהלת קשרי לקוחות ששמה הוא "רותי". יחסה של רותי היה חסר רגשות וזאת כיוון שהיא פשוט הביאה לי את התשובה שקיבלתי בחנות. רותי לא טרחה אפילו לבדוק אם הבדיקה בחנות נעשתה כמו שצריך והיא קבעה על סמך דבריהם כי "התשובה היא לא" אפילו שלא ראתה את הנעליים.
לאחר שהתעקשתי רותי אמרה שייקח לה עוד 9 ימים עד שהיא תראה את הנעליים ותגבש עמדה לגביהם.
חבל מאוד שכדי לקבל את מה שמגיע לי אני אמורה לעבור יחס נוראי וסבל משפיל מחברה שאמורה לכבד את עצמה.
אבקש שאת התשובה לתלונתי לא אקבל מרותי מנהלת קשרי לקוחות כיוון שאני לא מוכנה לקבל תשובה מאדם שמזלזל בי.
מחכה לקבל תשובה מאדם עם רגש מחברת TO GO שמכבדת את עצמה ויותר מכך את לקוחותיה.
כספי סוג הנזק :
החלפת המגפיים! פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה