פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים שרכשתי ב TO GO נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.11.2008 בסניף קסטינה רכשתי נעליים שהעקב נפל אחרי שבועיים. הלכתי להחליף בסניף גבעתיים האחראית החליפה לי את הנעל. אחרי פחות מחודש מיום ההחלפה שוב נפל העקב של הנעל וגם התחיל להיפתח. הבחורה אמרה לי שלמחרת האחראי יתקשר אליי ויגיד לי מה לעשות.
אחרי שבועים וחצי אשר אף אחד לא צלצל.
הלכתי שוב לחנות ואמרו לי לפנות לשירות לקוחות.
בתאריך 4.1.2009 התקשרתי לשירות הלקוחות ובחורה ענתה לי לא הסכימה להחזיר לי כסף בגלל שאני מתקשרת אחרי יותר מחודש וחצי והאחריות חלה רק ל 30 יום. היא מוכנה להחליף רק לדגם אחר שלא בטוח אם הוא יחזיק מעמד.
אין להשיג את הדגם שאני רוצה שרק בגלל הדגם הזה רכשתי בחנות שלהם. כשנכנסתי לחנות בפעם הראשונה רציתי את הדגם שאותו קניתי ועכשיו אין להם את הדגם הזה ואני צריכה לקחת דגם אחר בלי לאהוב אותו אשמח אם תוכלו לעזור לי לקבל את מה שמגיע לי. אם לא תתאפשר החזר כספי ברצוני לידע את הציבור לא לקנות מחנויות אלו האיכות לא טובה
עוגמת נפש סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
רותי קייזמן- מנהלת שרו שם ותפקיד:
הלקוחה הנ"ל פנתה אלי ב-4/1/09 לאחר שרכישתה בוצעה בסניף קסטינה בתאריך ה-12/11/08. הלקוחה החליפה את המגפיים בסניף גבעתיים ב-25/11/08 ולאחר חודש וחצי פנתה לשרות לקוחות וטענה שיש בעיה עם המגפיים, אושרה ללקוחה החלפה מלפנים משורת הדין, אך היא דרשה החזר כספי. לצערי אין בחברתינו החזרים כספיים וזאת ע"פ מדיניות שירות החברה. הלקוחה דרשה את אותו דגם שאותו קנתה והוא אזל במלאי.אנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוחה ונשמח לפצות אותה בשובר הנחה לקנייה הבאה ברשת. תגובה:
החלפה בלבד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה