פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בלאי נעליים נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רמלה כתובת:
רמלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודש רכשתי מגף מחנות טו גו בסניף פ"ת. לצערי לאחר פעם אחת שנעלתי את הנעל, העקב נשחק ולא היה ניתן לנעול אותן. פניתי לחנות והם תיקנו לי את הנעל פעמיים!!! בפעם השלישית פניתי לחנות שקרובה לביתי בסניף רמלה. שם הפנו אותי לשירות לקוחות לבחורה בשם רותי. הנ"ל, לאחר בירור, אמרה שזה בלאי של הנעל ולכן רק יתקנו אותה שוב!! אני לא מעוניינת בנעל הזו. אין לי בעיה לקחת נעל אחרת אפילו מדגם אחר אבל לא את הנעל הזו.
אשמח אם תחזרו אליי בהקדם (הנעל נמצאת בחנות ברמלה)
תודה, רויטל קופלר
מעוניינת בנעל אחרת סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה