פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וחמור נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנת פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
אני, כמו כל בחורה ממוצעת, חולת נעליים. אני נוהגת לרכוש כ-3 זוגות בעונה, וקניתי לא פעם בחנות טוגו. עד כה מאוד אהבתי את הסחורה עד למקרה המפורט:
בתאריך 22/11/10 נכנסתי לחנות טוגו בקניון פ"ת. מצאתי זוג מגפיים שמצאו חן בעיני. המוכרת עדכנה אותי במבצע 1+1 שהתקיים. מאחר ומיהרתי לקחתי זוג נעליים נוסף שפחות מאהבתי מתוך מטרה להינות מהמבצע.
הזוג הראשון התאים מאוד לבגדים שלבשתי ולכן עדכנתי את המוכרת שאני משאירה אותם עליי. את הנעליים שלי ארזתי בשקית ונסעתי לדרכי.
בתוך זמן קצר התחלתי להרגיש שהמגפיים מתחילות ללחוץ החומרים מהם עשויים הנעליים היו אוטמים וחונקים במיוחד. מזג האויר כבר לא חם בעונה אולם הרגל שלי הזיעה בצורה קיצונית, הגרביים שלי אף נצבעו בשחור מהביטנה של הנעל! שלא לדבר על הריח הנורא... כעבור כשעתיים נשברתי והורדתי את המגפיים.
ידוע שהנעליים אינן מיוצרות מעור אמיתי אולם רמה ירודה כזו היא קיצונית ונתקלתי בה לראשונה.
בתאריך 28/11/10, פחות משבוע לאחר הרכישה, חזרתי לחנות עם 2 הזוגות. תיארתי את מה שקרה וביקשתי להחזיר את הנעליים. המוכרת סירבה לתת לי זיכוי על הזוג הבעייתי מאחר והוא ננעל על ידי. הסברתי כי יצאתי מהחנות נעולה במגפיים וכי הורדתי אותם ברגע שהתגלתה הבעיה אולם נתקלתי בסירוב עיקש.
אני הבהרתי שאיני מוכנה לצאת מהחנות עם מגף שלא ינעל לעולם לאור בעיה מהותית שהסבה לי נזק ולכן בסופו של דבר סיכמנו כי אשאיר את 2 הזוגות שרכשתי לבדיקה (הזוג השני לא ננעל מעולם, ובכל מקרה היה בגדר "פשרה" במסגרת המבצע) וכי יחזרו אליי בהקדם. במקביל קיבלתי את הטלפון של שירות הלקוחות.
יצאתי מהחנות בלי הנעליים ובלי זיכוי.
בינתיים התקשרתי לשירות לקוחות, תיארתי את המקרה שהיה ושוב נתקלתי בסירוב. הפקידה דרשה ממני להציג אישור רפואי על נזק שנגרם.
נראה לי מגוחך לדרוש מלקוחה נאמנה אישור רפואי על זוג מגפיים שננעלו לרגע קצר והוסרו רק לאור העניין שתואר.
העובדה כי 2 זוגות הנעליים שרכשתי "שוכבות" בחנות כחודש ימים מבלי שקיבלתי זיכוי או כל התייחסות לא מהסניף ולא משירות הלקוחות מאז המקרה מכם היא מחפירה ולא מתקבלת על הדעת. אני בהחלט איבדתי כל טעם ועניין להמשיך ולרכוש דרככם, וחבל, כי עד המקרה הזה הייתי מרוצה וכעת איבדתי את הטעם...
מצפה לתשובתכם בהקדם.
תודה
כספי סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה