פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
נעלים שקניתי מסניף רחובות נקרעו לאחר מספר ימים .
לאחר ויכוחים ולאחר פניות לפניות הציבור הוחלט לזכות אותי על סך 180ש"ח .
חשוב לציין שפעמים החלפתי את הנעליים אחד מהם אף נקרע לי לחלוטין שאשתי היתה לחודש 5 להריונה דבר שגרם לסיכון עקב הנפילה שלה .
עובדת של החברה בשם שולמית עדה לכך שהנעלים נקרעו לחלוטין .
כרגע החברה טוענת שהזיכוי נוצל למרות נסיונות שלי להוכיח שלא היה ולא נברא .
ב
עלבון סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל פסטרנק- מנהלת שיר שם ותפקיד:
לאחר דין ודברים מול הלקוח נשלח זיכוי על סך 180 ש"ח ובנוסף עוד 15% הנחה . בת זוגתו של הלקוח הגיעה לחנות בקניון רחובות בחודש אוגוסט ורכשה שני זוגות נעליים ואף השתמשה בזיכוי וההנחה במעמד הקנייה . בשיחות רבות מול הלקוח נאמר לו על ידינו כי ע"פ סרטי הקופה נראה בברור כי נעשה שימוש בשני סוגי השוברים (זיכוי+הנחה) על ידי בת זוגתו (ששמה מופיעה על סרט הקופה ) . תמוה בעינינו התעקשותו של הלקוח בעניין. תגובה:
הדברים הועברו ללקוח במספר רב של שיחות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה